måndag 9 juli 2007

Törs jag berätta...

Tänk när vi köpte vårt hus stod en sådan här på vinden.

Jag har aldrig hittat någon skärm

men nu hittade jag ju denna inklusive tipset

hur man gör en egen skärm av tapet hos Gysinge centrum för byggnadsvård.

Lampfoten kostar 2600:- hos Gysinge (sparade mej en slant)

dinns en liknande hos House docktor

"Man kan göra sin egen veckade lampskärm om man följer de lättfattliga

instruktionerna i vårt häfte "Gysinge lampskärmar".

Här har vi använt samma tapetpapper i skärmen

som på väggen, nämligen "Tapet, sekelskiftet".

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej...tack för kommentaren hos mej...sköna skor var det ..mmm javisst..det var de..så om du inte har nåra ..köp:) Så har jag kollar runt lite i din blogg..trevligt..och vad vackert du bor...oj..det kan man bli avis på minsann...Jösses vad många bloggare det dyker upp i från norrlandsdelen (fast det kanske är stort där uppe:) duktig karl har du med som snickrat de där fina utemöblerna ...och Gysinggelmapan ...vad jag har önskat mej en sånn läääänge..men kanske det dyker upp en sån ändå:)....du skriver att du är mitt i livet...dä ä ja mä :) ha det så gôtt....PIA