onsdag 16 april 2008

Nu hittar varorna till oss =)

Ofrivillig bloggfrånvaro, efter en helg i fjällen och galet mycket på jobbet. Men här kommer lite ögon godis. Ikväll blir det "pyssel orgie" hemma hos oss, dottern och kompisar ska skapa en hel del, och det känns bra eftersom jag har jobbat dygnet runt i en vecka. Och nu får jag mysa med trollen och deras kompisar.
Äntligen har det börjat anlända lite varor från vår nya leverantör Olson & Jensen
"Pokal" ljuslykta vas!!! i fattigmans silver.

Denna till vänster har jag själv redan köpt hos "Lantlifs Anette" men nu har jag även köpt in den till butiken. Det blir ett otroligt sken i den när man tänder ett ljus=). Dessa randiga till höger, gjorde mitt smakråd "skogstokig" på Formexmässan, hon hoppade runt och surrade (som tecknade hackspetten m Kalle Anka på julafton) Av ren förtjusning. när hon föll handlöst för dessa. " C" DE ÄR HÄR NU skynda dej hit.

Vas i fattigmans silver och helhärliga burkar med fönster. jag vände baksidan på den lägre mot kameran så ni skulle se att de har en täkt sida med krok så dessa kan man även hänga på väggen.
Imorgon kväll börjar jag en kvällskurs i photoshop är du det minsta sugen att "haka på" så skriv en rad här eller på Nordsidans 25´s blogg, vore kul om vi blir fler och det finns platser kvar. Börjar imorgon kväll i Älvsbyn.

Tack för Titten.

28 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh så fina saker..jag känner igen allt utom de där fina burkarna..dom missade jag hos vernas monter..
Ha det så bra Kram Anette

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina saker!!!! Glädje att få kika på dina bilder! Ha en bra dag! Kram!

hemtrevnad marie sa...

Vilka fina saker!
Ha det gott!
kraam

Katarina sa...

GO morron :)
Så mycket vackert du fått in :)
Hade du en skön kväll med dina " troll " fniss*
Visst är det skönt att bra få slå sig ner o pyssla ibland :)

Ha en toppendag !
Kram
Katta

Thyrasgård sa...

Vilka jättefina saker du fått hem! Själv har jag lite utplockat på fattigmanssilver för tillfället men hittade lite roliga saker i England som kommer till hösten.
Kram från Kicki på Thyrasgård

lottens vita och gröna sa...

aal tär underbart, älsak burkarna där med fönster, vad skönt nu att vara ledig efter sånt slit! ha det gott och njut av ledigheten och ungarna! kram lotten

Smycka dig sa...

Tjenis.... jag kan ju ganska fort förklara att skotta tak det törs jag inte jag bara instruerade från marken jag är ju höjd rädd till tusen;)))

Näää bowling är ju inte bäst om man har ont därför så bowlade jag minst av alla, sonen fyllde gärna in mina slag.

Jag tror att min värk kommer från olyckan..har egentligen haft ont hela tiden men redan förra veckan blev det värre innnan bowling och ledighet.

Har dock fått tid hos läkaren som ska kolla upp eländet;)

Kommer på jobbet imorrn och ska försöka jobba utan värmedyna på axlar och nacke;D Annars kanske det skulle se kul ut bland kunderna:..

Ha det
kram
Lotta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket fint! Kul att få se...
Kram
marie

Hagbacken sa...

Oj, skrev visst på det förra inlägget, blev så till mig av de fina drivhusen...kram igen!

svartataket sa...

Tack för ditt svar! Vad kostar dom?Har du någon sida som jag missat)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åhhh så mycket vackert!!Älskar fattigmanssilver!!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Gårdsromantik sa...

Vackra saker du visar!
Jag skall lägga in det du mailade - visste bara inte hur jag skall förklara att de inte har öppet dagligen - finns det ngt nr man kan ringa för att se om det är öppet.
Har sett den spännande bloggen om loppisen men det var så länge sedan de uppdaterade den så jag visste innte om det gällde.

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Underbara saker !!!

Kram, Jenny

<3

Gårdsromantik sa...

Nej! Nu ger jag upp - VAR har du skrivit om Loppisen på lantmanna
;-)!

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Ingen panik!

Jag har hitatt det - ibland blir jag sådär temporärt blind för det jag letar - lägger in tiderna - blir jättesugen själv!

Kram Maud

Anonym sa...

Oj oj så mycket fint du har fått in i butiken! :)
Kurs i Älvsbyn.. Ja det hade ju varit tokroligt, men oj så lång resa.. :)
Kramen! ♥

Livet och träning sa...

Oj vilka fina saker man blir så inspererad.
Ha det så bra y.

MiaMaria sa...

Välkommen hem från fjällen!

Och lika underbara ting som alltid.
Tack för dagens inspirations dos!

HA´det så gott!
Miamaria

Smycka dig sa...

ajjj hörde att du har ryggskott...ta det lugnt vi ska ju snart på mässan;)

njut av solen om du kan den värmer enormt idag;D

Krya på dig
Kram
Lotta

Carina sa...

Oj så mycket fint jag blir störtsugen på att rusta och göra om...
Tack för all inspiration,ska försöka hitta någon sorts balans i huset vi bor i en suterängvilla tegel, anno 1964 inte allt för lätt att göra mysig men...skam den som ger sig.
Kram
Carina Antnäs Luleå.

Liten Bod sa...

Fantastiska saker! Jag kan riktigt se "hackspetten" :) Kul med kurs i Photoshop, det skulle jag verkligen behöva. Kanske ett annat år! Kram, Tina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

LOVELY ♥ LOVELY ♥

Vilken underbar smak du har....vill ha allt i vanlig ordning.
Kramiz Pernilla

Carina sa...

Kul att du tittade in...
Mvh
carina

C De-sign sa...

Vilka fina saker!!! Roligt att titta på bilderna! Ha en fin fredag!
Kram fr C

Andrum sa...

Hej du!

Oj vad mycket fina saker det kommer in hela tiden, skulle vilja jobba varje dag....
Läser & ser att du har ryggskott, aj,aj...inte kul!!
Hoppas att det lättar för dig snart!

Många helaingkramar till dig!!

Monika sa...

Hello! ;o)

Inbjudan skickad!

Hihihi! Du viftade så fint! ;o)

Kram Monika

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Vad fina saker du visar.
Den där hängburen som du visade i förra inlägget, vad kommer den ifrån, den var superfin??????
Ha en underbar helg, här skiner solen.
Kram Liselotte

AGENT 77 sa...

åh så mycket fint..vill ha de mesta jag ser!!

kram E