fredag 9 maj 2008

kaos med skinande sol genom fönstret

FIXAR FREDAG
Fortsätter på gårdagens Linne tema =)
hittade en guld gruva till Här hittar du dit
De har massa snyggt =) Hemma är inte bara köket ett kaos hela hallen och vardagsrummet är belamrat med kökets möbler och SAKER flera gamla burkar ska få flytta ut till Bagarstugan likaså en köksvåg.

Tänk i kväll så har vi ett nymålat tak (inget furu utan vara vit scotte 7 hurra) och Nytapetserat... mums. Solen Strålar och det Ä R fredag Det kan väl bara bli en bra dag. Jag misstänker att jag kommer att kliva upp TIDIGT i morgon lördag så man i lung och ro får börja fixa rensa ställa i ordning.
Hua damråttorna tittar fram men jag har hela veckan bara sagt -"gå bädden" eller akta dej du lilla mjuka gråa ludd på Lördag ska jag storstäda och då gör du klokast i att inte bo här längre om livet är dej kärt....

Hittade en till ny inspirations källa där jag hittade dessa somriga bilder gör som jag och besök *Pomax*
Ha nu en toppen fredag everyhopa PÖSS (man får ju lite vårkänslor så här en solig fredag)

7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Härliga bilder!!!

: )

Kram & trevlig helg!

/ Jenny

<3

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !
Ojj vilka underbara länkar du hittar hela tiden..sååå himla fint !

Vad härligt för er med nymålat o tapetserat i köket, du måste ju visa sen !
Nu har min klänning kommit...jag ska hämta den ikväll !!
Har du beställt ?
Ha en skön helg Kram Anette

Tidsmästarinnan sa...

åå, vilken ögonfröjd... (som vanligt!!)

PÖSS på dig du och buss på dammråttorna imorgon, det borde jag med!!

Kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Vilka härliga bilder! Hehe jo får hoppas att de små dammråttorna sprungit sin kos innan det är dags! Ha en trevlig helg!
Kram, Susanne

Karin i Villa Grå sa...

Underbara, lockande och inspirerande bilder! Me like!

Ha en bra fredag du också!

Kram!

Karin

Vända blad sa...

Härliga bilder...
Drabbades själv av lite vårkänslor idag och hängde ut tvätten för första gången...
Räknar med att du visar bilder från köket snart, jag är så nyfiken! I sommar blir det "kitchen makeover" hos oss så det blir inga köksbilder innan dess...
Trevlig pingst!
Kram Maria

Vända blad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.