måndag 21 juli 2008

Denna helg = Rena rama Rackelskeppet..


Fler härliga bilder från Garden Traiding

Ojojoj när man flänger - är ute och far - brukar vi kalla att man är som ett "Rackelskepp" man racklar och far.... är inte hemma. I helgen har vi verkligen levt upp till det ordet. Bla har vi besökt Loppisar, Cafe Rävasten, Rallarsvängen, Hägnan Auktion, sedan gjorde vi stan (byggvaruhus+Åhlens) vi har köppt bygg grejs som inte finns att köpa på vår hemort till nästa byggprojekt (som startat på Tisdag här hemma =) pirr iiii maaaaagen.


Några bilder från Jobbet.Gillar verkligen väggburkarna med glas som visar innehållet och som har lock Ser du dem under lampan? de går att ha hängande på väggen.

Detta skåp kan vi knappt hålla hemma (alltså beställer vi för få...) Så fort vi får hem det och hänger upp det så säljs det.

Dessa duktyngder är helfina vi har dokumenthållare i samma stil =)

Rea och rensar bord all korg just nu 1/2 priset =) hoppas ni har en bra mångdag jag drunknar i jobb så här är det precis som det ska vara =)

5 kommentarer:

vitstil sa...

det låte som en perfekt helg ,,,fullt med roliga saker att göra,,vad har du nu för projekt på gång.jag lääääääääääängtar till det blir dags ,,,,planerar i mitt huvud,,,kan ej tänka på annat ,som tex att jag borde plocka å dammsuga.kram

LantlivsAnette sa...

Nämen vad du har hunnit mycket..
Och vilka fina saker du har i butiken..det där skåpet var ju hur fint som helst.jag förstår om det säljs direkt..
Du..klockan elva på Söndag på mässan blir bra..då kan vi ta en fika..
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

bara jag igen..jag läser nu att du tänker göra dig en Kalix schväng i veckan...vad roligt,jag har ju börjat jobba..du..jag ser på dina bilder en sak..den där vita porslinslådan med handtag..ser ut som en sån man hade mjöl eller socker i förr..vad kostar den ?
och har du två kvar ?
Kram Anette

Hem och Lycka sa...

Så mycket fint.. Förstår att skåpet säljer slut om och om igen, helt ljuvligt! kram!

Vända blad sa...

Men vilket vackert skåp!! Vill ha, vill ha!!
Kram Maria