måndag 7 juli 2008

Lycklig

Stilla sittande vilande gungande!?! Det är vad jag behöver nu!
Oj Idag känner jag av hela helgens fixande & festande. Resande av partytält lastande av bord och stolar iordningställande av en loge och sedan underbar Fest med vännerna och dans tills solen gick upp och fåglarna började om att sjunga i gryningen. Sedan igår rivande städande och forslande tillbaka med porslin stolar och bord och Tält. DET KÄNNS .

Men den största känslan är den där tillfreds känslan . Jag och mina man går bara omkring med ett fånigt leende på läpparna! vi är så nöjda och Glada så vad gör det att vi är trötta och ledbrutna.
Bilder från festligheterna kommer på den andra bloggen.
Min "Man" Har redan bestämt att vi SKA ha en sommarfest i logen första helgen i Juli varje år... helgens festligheter gav mersmak... Inget mej emot.
Ni har väl inte missat att Isabella Smith har REA
alla bilder i dagens inlägg från Isabella

Vår Katt FRANSSON kom hem i fredags efter "semestern", han har bott hos svärmor & svärfar medans vi var i Bang tao, sedan hade de "såååå problem att få med honom i bilen" efter midsommar, när han skulle få flytta hem (Vi tror att de inte försökte så hårt då de trivs med honom.) Men i fredags så tog vår son resolut upp honom i famnen och gick och satte sig i farmor & farfars bil - det var väl inte så svårt farfar - ni måste förstå att vi måste ta hem honom nu!

Ha en toppen måndag Tack för titten

3 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Skönt att festen blev lyckad, jag förstår att ni är trötta nu! Härligt att ha en loge att kunna ha fester på. Kram /Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

kul att ni hade det bra på festen!!!

jag tror jag smäller av alltså.Vilket våningsfat...vill ha!!!
Får bli till hösten.

Kram Nilla

StrandviksVillan sa...

Tack för kommentaren hos mig så jag hittade hit! Man tycker ju att man har besökt så otroligt många men ständigt hittar man nya fina :)
Massor med fina detaljer har jag hittat här, jag återkommer!