tisdag 12 augusti 2008

Nu vill jag ha 72 timmars dygn....

Hjälp jag har inte Bloggat sedan i fredags kan du förlåta mig? Jag får inte riktigt ihop dygnets timmar just nu, Efter 4års Jobb är vi nu ihamn med en "affär" på jobbet. Så jag har Massor på Jobbet =) sedan är det
ikväll Loppis, och där har det dykt upp en hel del möbler jag är så sugen på allt - helt galen ni skulle sett mej in action denna helgen... återkommer och visar

Denna underbara present inslagnings möbel skulle vi behöva i avdelningen “huset” på Jobbet visst är den hel snygg och praktisk.! Toppen kombination snygg och praktiskt precis som vi ska se på oss själva .. Vi är både snygga och praktiska det får bli dagens ordspråk


Funderar jsut nu massor på förvaring.. jag tror det kommer att säljas lite möbler hemifrån... grubbel grubbel...

Denna trädgårdsbänk är väl fiffig med avlastning på sidorna till glas och mugg...Det enda negativa med att åka bort treveckor i man/juni är att jag inte får ladda trädgården med energi.. men sent ska en syndare vakna!shoppade loss till trädgården på Noliamässan när Bryggamans handelsträdgård skulle riva sin monter.... i söndags.. ni ska få se Kan bara inte få tag i perenna jord var till 7 butiker i älvsbyn/piteå igår suck utan en enda dl perenna jord hem...

Underbar hänganordning för hink! Förutom allt på jobbet och Loppisen skulle jag verkligen vilja platera hemma Nu!


Här ser ni vad snygg Housedoctors näthyllor blir om det får pryda en fasad =) "utomhus köket" tjohoooo

Till helgen är det dax för första kräftskivan..men inte sommarens sista sensommarfest


Alla bilder i dagens inlägg från Car Möbel
Jag älskar Augusti /september helgerna med mys mat.
Ha en toppen Loppis kväll everyhopa

6 kommentarer:

Maria sa...

Den där lilla presentinslagningsmöbeln var ju jättegullig! Skulle vilja ha en sådan både privat (till julklappsinslagning mm) och om jag någongång skaffar en liten butik...

Solsjö - Under en vind sa...

Jag har fortfarande semester...men resten av året skulle man vilja ha tillgång till mer timmar varje dygn!

Vad mycket fint du visar, som alltid! Ständig källa till inspiration här hos dig!

Stressa långsamt! Kramar!

Camilla sa...

Jag älskar presentinslagningsmöbeln, en sån skulle jag vilja ha hemma! Ha det gott! :-)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

ja det skulle verkligen jag oxå behöva...

Läckra saker du visar i vanlig ordning....massvis med vill ha saker.

Lycka till med loppisen.
Kram nilla

Unknown sa...

Klart vi alla här förlåter dig för att du inte bloggat sen i fredags. (Vem har det by-the-way?) Du bjuder ju på så mycket snyggt, så vem kan klandra dig?

Yepp, jag har fått mina tapeter! Gissa om jag målar allt ved penseln håller för. Ett aber är ju nu att jag vill göra om överallt. Beställt en inglasning till altanen med. Gissa om jag längtar...?

Röran i hinken är inhandlad på coop :) som du redan gissat. Finns bland fisk och räkerna. Gott till bakad potatis.

Jag kom ju hem med nytt fynd i kväll som bara bad om att få följa med mig hem till stugan. Jag ska visa bild på den när jag har tid att göra den i ordning. Nu kliar det bara i fingrarna att få göra klart på väggarna först. Hinner knappt sova. Och nu känner jag att jag håller på att bli förkyld också. Det har jag inte tid med! Så det så!

Vi hörs. Titta gärna förbi någon fler kväll, om du hinner. Jobba inte ihjäl dig nu, kom ihåg att andas ibland.

KRAM Vero

Kamomilla sa...

Vad mycket jag missat när jag varit sjuk. Men nu har jag läst alla inläggen så nu är jag uppdaterad!
Kamomilla