onsdag 8 oktober 2008

Nya Leverantörer & Rosabandet

När vi i aug strosade runt i huvudstaden innan vi skulle besöka en leverantör, så hamnade vi på Brukas butik det besöket gjorde att vi nu har packat upp varor från 2nya leverantörer

Dessa härliga tändsticksaskar (visar fler bilder på Tomtebodans Blogg) föll vi pladask för så idag visar jag asken som bidrar till rosa bandet kampanjen - känns bra då jag har en kompis som är drabbad. här ser ni framsidan

Här ser ni baksidan på asken visst är den härlig... "kr går till Cancerfonden, kommer flera =) akta Er Farsdags askar och Haloween... och JUL

Inte så kul att visa dessa "liggande" men jag kan inte låta bli runda medicinskåpet och mini brevlådan från Bruka (de svart minibrevlådorna med silver "post text" sålde slut igår samma dag som vi packade upp dem) vit röda kudden med balerina Är Mairos NYA.

Posted by PicasaHimmel vad jag sneglat på denna Trapp korg från bruka... DEN ska jag unna mej innan helgen efter denna MASTODONT ARBETSVECKA...
Blev så GLAD vi ska vara med på Mässan i Luleå och nu visar de TRE utställar Bilder från oss (*tjo hooo kul tjo hej kul*)
Idag fick jag nog ( Lena Cafe Rävastens favvo uttryck) SVART BÄLTE i inköp. Handlade för första gången av Nordal... Suck....
Nu är Lunchen slut...Tjingeling

12 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilkenn cool och rolig tändsticksask ! (Jag e lite anti när man ska köpa ngt . till förmån för ngt , bättre att skänka pengarna direkt .) Men den där vill jag ha !!
Jag hoppas verkligen du unnar dig trappkorgen , den är du värd ! Har aldrig set ngt liknande , jätte fin !!
Kram/Lotta

Kamomilla sa...

En trappkorg... en sån skulle man ha! vad fiffigt!

Kamomilla sa...

Hihi, vi var visst inne på varandras sidor samtidigt!

livet på utanäs sa...

Hej !
Bruka har mycket fina saker. Kul att ni ska vara med på hägnan. Vi brukar alltid besöka den marknaden, den när så mysig ...

Ha nu en fortsatt trevlig vecka !

MVH Susanne

Gnistrande snö sa...

Vilka söta tändsticksaskar :-)

Kram
Katarina

Anonym sa...

Vilka underbara tändsticksaskar. Blev full i skratt eftersom jag var med om en snöplig grej i dag på Intim i Piteå när jag skulle prova en BH. Suck, ibland undrar man hur folk tänker?

Trappkorgen och allt det andra är ju hur fina som helst, man vågar sig nog knappast in under veckan tror jag...

~Livet i byn

Skatan sa...

Vilka häftiga tändsticksaskar - de gillade jag skarpt :)

Lallis - liv och leverne sa...

Roliga saker från rosa bandet!:)

Ja, en trappkorg.. inte dumt alls det:P

Ha en fin kväll.
kram lallis

vitstil sa...

BRUKA,,,så fina grejor år ut år in,,bar in idag å såg det snygga korgbordet,,satans snyggt!!!!hoppas det snart är tapeter å hyllor på väggarna i tomtebodan,,kramen från en som LÄNGTAR

Anonym sa...

Hej hej. då är det bara köpa in fler av de små svarta brevlådorna. Eller hur :O)

Handplockat sa...

Japp det gorde jag direkt på morgonen igår så de kommer;) hade en på tomtebodan som jag genast hämtade tillbaka till butiken;)

"M" sa...

En massa fint från dej som alltid....