torsdag 23 oktober 2008

YES! imorgon .....

Hej på ER ... igår fanns bara INGEN TID för blogg inlägg.. deadlines ..fotografering och korrigering.
Igår Fotade & Stajlade vi i Tomtebodan för kommande öppningsannons
Men framförallt så tapetserades det målades det både i går och idag... Imorgon kickar vi igång Butikens 30års jubileum.
Vi ska fira VARJE DAG med "Dagens Vara" ända fram till Skyltsöndag den 30 november... så idag fejjas det och grejjas det en hel del. Största Kramen till alla som jobbat som galningar Onsdag & Torsdag

Kan inte låta bli att visa några "JUL" bilder från tomtebodan

En vägg är målad Röd i Beckers nya idé kulör

Förvaring uppblandat med prickig Jul påse från SIA

Posted by Picasa Skiffer ljus fat från Affari & stort Blockljus med jultext dekoration.
Idag är lyckan fullkomlig.. TRE HÄRLIGA PALLAR från Ib Laursen...
Vi måste ju bara försöka få in nyheterna ialla fall till lördag då vi har Ljusets dag i butiken... bla kundgåva till alla som handlar Yankee Candle.
Nu är lunchen slut... och mycket kvar innan att göra innan jag slockanar på kudden.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul!

Visst har ni, om jag inte minns fel, butiken i Älvsbyn? Kommer ni vara på Hägnans julmarknad kommer vi ses där! :)

Skatan sa...

Härliga och inspirerande julbilder!! Jag önskar alltid att jag kunde ha vägarna förbi. I år lär det inte bli någon julsväng upp norröver eftersom vi väljer att hålla oss hemma med pyret i stället...ganska skönt. Men - trist då det ju minimerar möjligheterna att titta in hos dig helt och hållet!

Lycka till med slutfejandet inför öppningen :)

Kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vad kul :)
Och så fint, verkligen.
Och du; ha en fin dag.
Kram Lallis

Sanna sa...

Lycka till med Tomtebodan! Men jag ser det redan, det blir stor succé! :)

Jag har också börjat fingra på julsakerna och lite slank ut i nätbutiken innan jag hann hejda mig. *skyldig* :D

*kram*

A Seaside House sa...

Så koselig med litt jul!!! Høres veldig spennede ut med en hel palle med ting fra IB laursen ja, liker så godt mange av deres ting:) Ha en finfin dag:)

Anonym sa...

Vilka fina saker och vilken härlig röd färg på väggen.

Ljuslyktan liknar min, jag köpte den förra året på någon nätbutik, kommer inte ihåg vilken

Kram Lena

K A T A R I N A sa...

Hej ! Jo jag ska kika förbi på lördag, då sysn vi :-) ....mörk och lagom kramgo :-D


Kramar
katarina

vardagsvitt sa...

Lycka till med öppning av Tomtebodan och med 30-årsjubileum! Så spännande!
Kram Marith

Vit Gladiolus sa...

Såå fina grejer och jag önskar även Lycka till!
Kram Zinkbaljan

Anonym sa...

Tjenare gumman!

det var baske mig inte igår - jag e sååå kass på att svara mina meddelanden/hälsningar att jag skäms! Hoppas allt e väl med dig!=)

Kram!

Anonym sa...

Hihii, dags för julpynt ;)

Västbacken sa...

Tur att man inte har så långt till Älvsbyn så man kan besöka Tomtebodan i en av Älvsbyns finaste butikslokaler.

Lotta

Unknown sa...

Kolla in vår nya sida: http://www.saptasidan.blogspot.com/

utlottning bland alla som kommenterat där

Ulrica sa...

Härliga julbilder. Mycket fina saker.

Gnistrande snö sa...

Så kul och så otroligt mycket fint ni verkar ha där i tomtebodan.
Önskar så att jag kunde åka dit någon gång...

Lycka till!

Kram
Katarina