lördag 1 november 2008

Carpe Diem

Carpe Diem - Fånga Dagen... Ja det gör jag nu Tre intensiva dagar på Mässa och förmånen att få träffa så många trevliga kunder och glada besökare till denna Blogg - säger det igen Tack för att ni besöker Bloggen och Jag blir helglad när ni Tar Er tid att Hej på mässan & Byta några Bloggord dessutom. Nu måste Jag ju bjuda på några Mässbilder Eller HUR!
Vägg ord Carpe Diem 69:- & Underbara kottkransen som jag hängde i röd vit rutigt band 7:- eller 10:- m beroende på bandets bredd.
Prima ballerinan är magnefik! Hon Är stor & Kostar 259:-
Mom´s Kitchen skylten är slut men jag skall beställa fler i morgon kväll efter mässan. Kransen är otroligt Krispig 299:-
Glögg på påse 56:- tillsätt vin och en påse som får dra.. recept på svarta tuffa asken, ljuslycktan 199:-

Nu har vi bara några ljusslingor kvar på mässan likaså CoolaLuvan
Sängen med påslakanset till salu och knoen på täcket.
Spargrisen är slut men det kommer flersvarta krokbrickan ett fåtal kvar likaså svart dubbelkroken de två sistnämnda båda 159:- st
Banden säljer hela tiden likaså väder stationenrna Posted by Picasa
Nu ska vi ladda bilen med fler nyheter inför mässans sista dag Söndag.
KRAMEN

3 kommentarer:

Åsa sa...

Vackra saker- helt underbart. Nu ska jag läsa vackre hjem..=)/ kram åsa

MiaMaria sa...

Underbart!!!!

Lusthuset sa...

Jag säger det igen....så många fina saker ni har. Skönt att det blev lyckat. Ha det bra. Kram!!