fredag 12 december 2008

Fabulösa fredag...

Ett snabbt inlägg innan fredagskvällen är här....
Åh dagen hade inte kunnat börjat bättre nu kommer en liten LYCKA som inte alls är inredningsrelaterat... MEN min morgon började så BRA... Jag jobbade på Tomtebodan idag så jag började inte förrän halv tio.. TAAdaaa
Dagen började alltså med att vila ögonen på Marcus Trygganorrbottningen Fagervall som sjöng med sin gura på kanal 5 denna morgon... helt naturell i FARFARSTRÖJA ...Ja ha då var den dagen räddad...
som vi uttrycker det i mitt gäng "han är så härlig att äggstockarna skallrar..." (nu kanske jag tappar flera av er trogna besökare men det kan inte hjälpas....)
Inspirationsbild från lustfyllt
Sedan har jag haft en härlig dag på tomtebodan så KUL att få jobba i butiken
I morgon lördag måste jag till stan med Anneli (mina klappar är klara men nu ska man ju handla till sina barn från andra... och vissa SPEL finns inte på orten så då blir det en stads tur) Sedan blir det go middag i goavänners lag i morgon ;)
Inspirationsbild lustfyllt
Ha nu en toppen fredagskväll och ladda batterierna
Kramen



7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

En fin lucia önskar jag dig.
Kram Lallis

Prinsessan och jag sa...

Du o dina väninnor har väl inte missat att FAGERvall kommer till Piteå på onsd. kl.19 på A-lagsmatchen. Han ska sjunga o dansa isdans med sin isprinsessa. Det lär nog bli en ovanligt qvinnstark publik på hockeymatchen. Kanske vi ses?

Sanna sa...

Jag ska lägga på minnet det där med de skallrande äggstockarna. ;)

Jag önskar dig en härlig lussehelg!

*kram*

Anneli sa...

Hoppas du fick handlat det du tänkt dig... Här var alla i The Family och shoppade igår, brukar åka alla en dag då till jul för shopping...
Kramar/Annelie

junhe sa...

har laddat batterierna inför morgondagens arbete...sitter just nu ochnjuter av chokladfondue & svenska hjältar =)

ha en bra kväll/ kram junhe

svartvitan sa...

Vilken energi du har. Man blir glad av dig. Jag skickar en godnattkram./Bitte

Marie Söderberg sa...

hihi har aldrig hört utrycket "skallrande"..tidigare..hihi..det var kul..ha det gott