onsdag 1 april 2009

April ..april...

Påsk/vår muffins får starta dagens inlägg

1.a April idag får man vara beredd med bus.. på jobbet så saltar Jossan saker hela tiden och hittar på diverse galenskaper året runt så här är man van att det är ngt på gång...

Martha Stewart har massor med förslag på första april skämt... eller vad sägs om blå mjölk, sitället för glass och kolasås potatismos och kolasås... gelatin i mjölken så den inte kommer ut ur flaskan... eller vattenfärg i munstycket på kranen eller grymma gummisnodden på diskhandtaget...

Tillbaka på jobbet idag efter en vecka... idag är jag verkligen taggad.. och har massor att göra...

(sonen var fantastiskt när huvudbandaget skulle bort igår inte konstigt att inte sovit på 4 nätter han var full av värmeutslag på högersida och alla värmeblåspor var inflamerade.. men innan han somnade igår hade nästa alla blåsor torkat ut av luften. ) Oj vad jag fick förfrågningar om kuren jag börjat på (gårdagens inlägg)... En av min killkompisar Kenth har åxå ätit den ett tag han jag tror jag bara har halva polaren kvar nu... för mej så går det faktiskt fortfarande bra trots bilder på muffins med fåglar och härliga bakverk idag ;) jag kan verkligen rekomendera detta om ni gruvar inför Beach 2009 - men kom i håg att rund är åxå en form ;)
Info om kuren hittar ni Här
bild från leilas nyhetsbrev övriga bilder idag från Martha Stewart
Förutom att luras idag - så tycker jag förståss att ni ska se Leila på landet
(den nya tidningen är underbar förresten)
så här skriver Leila i hennes nyhetsbrev idag:
Halvvägs igenom serien laddar jag picknickkorgen med schyssta godsaker och bjuder ett gäng riktiga rockabillys på picknick. Jag lagar Kycklingburgare med mangodipp och supergoda Ricotta cakes med blåbär. Det blir också en fantastisk god Smulpaj med vallmo och råkräm och självklart bjuder jag på amerikanska Smore’s. Häng med ikväll så får du se vad det är!
Leila på landet onsdag 1:a april TV4 Plus kl. 21.00
Ha en härlig 1:a april och nu luras jag inte...

2 kommentarer:

kardemumma sa...

Blå mjölk vore väl nåt att bjuda barnen på till middagen *fniss*
Jag förstår att du är taggad att börja jobba igen!
Kramar C

Pysselpalatset sa...

Vilken skapelse till tårta... helt i min smak... Kram jEANETTE