måndag 22 juni 2009

gulp tiden går fort när man har roligt!!!!

Massor med nyheter på väg in till Nya Butiken och idag ska vi lägga order hos 2 st nya leverantörer... Kul
Sedan togs beslut denna mporgon att butiken juni-juli ska ha öppet alla veckodagar utom söndag
HANDPLOCKATS ÖPPET TIDER
Måndag till Fredag12.00-17.30
Lördag10.00-13.00
(tidigare planerat tors-lörd)
Tidigare idag beställde jag flera modeller från Roberts Radio vem vill inte likt Leila njuta med en sådan i köksfönstret.... jag ska växla in mina sparade mynt i spararburken och unna mej en blommig radio tror jag
ha det bäst

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh men du, vilken färg ska jag ta då? Svart...eller?

~Livet i byn

Brunkullan sa...

Ja vem vill inte ha en Robert på bänken:)
Jag skulle nog välja en creme, vit eller ljusblå den dagen jag ska unna mig en ny radio!

Susanne

Katarina sa...

Den har ett utrolig sjarmerende design. Det går jo ikke an å ikke like den:-)

Prinsessan och jag sa...

Tack för idag i fina butiken. Jag tänker fortfarande på alla fina saker, man blir verkligen inspirerad att fixa här hemma.
Ursäkta att jag är så besvärlig och ber dej jaga ett sånt där vackert rosvitrinskåp åt mej, jag har försökt så länge att glömma det. Men det var verkligen MITT. Minns du vad det kostade?

Sessan

Unknown sa...

Enjoy your beautiful designphotos!
Sincerely, Marja