tisdag 14 juli 2009

Go Mary Joe!!!

Nära Naturen! 1
Ikväll Kommer Digiloo turnén till Europas Största obundna vattenfall Storforsen som ligger i vår kommun.
Artisterna som genom åren uppträder i Storforsen blir alltid
så förundrade över hur vackert vi har det (*ler* VI VET)
Scenen ligger vid en avsats där gamla forsen/vattenfallen gick. Artisterna blickar upp på publiken som sitter fritt i naturen på alla stenhällar i gamla älvfåran. Bakom publiken skummar storforsen i naturens vackraste bakgrund. Vi är bjudna på kvällens festligheter och ska tom få en picknick korg ... visst låter det mysigt =)
Nära Naturen! 2
Nej jag kan inte hålla denna goa hemlighet längre....
Idag packas och skickas våra Wraps (jag hade gärna burit en sådan i kväll vid forsen!)
Jag träffade två härliga tjejer på Formex i Januari och jag har inte kunnat glömma deras underbart härliga varor!!!! Go Mary Joe heter märket!WRAP YOURSELF!
GoMaryJoe är ett nytt svenskt varumärke inom konfektion av exklusiva plagg med hög kvalitet och framtagna i små kollektioner. Nu är försäljningen i gång för årets skönaste sjalar, wraps!
WRAPS Svenska exklusiva vändbara sjalar med knytband och vackert broderiDet ultimata plagget för både vardag och fest! Underbar kvalitet i 100 % ekologisk bomull. Kommer i dessa tre färger: BLACK, LIMESTONE och RASPBERRY

Wrapsen är vändbara vilket ger två färgval. De är Designade & Tillverkas i Sverige =)
Innan helgen har vi dem i våra butiker.
Interiör & Design och Butiken Handplockat.

I går kväll bar maken och jag möbler på Handplockat och hemma ... som ett litet brev på posten har jag i natt vaknat av värkande / stel nacke... jag hoppas verkligen jag kan jobba hela dagen så jag kan åka upp till storforsen i kväll!!! längtar verkligen! vill inte att en stel ond nacke ska sättar käppar i hjulen för en mysig kväll! till alla Er lediga - ut i naturen! och till SAMTLIGA blogg besökare kan jag bara säga en sak idag!
WRAP YOURSELF!

13 kommentarer:

Katarina sa...

Åhh så mysiga sjalar !!
Det skal l jag minsann beställa mig en av :)
Vilken trevlig kväll ni kommer få, så mysigt med pickninckkorg och all musik därtill.
Låter som ett absolut fantastiskt ställe att besöka :)

Ha en härlig dag !
Kram
Katarina i Stationshuset

Ingrid sa...

Låna vilka bilder du vill från min blogg :0)

Jag har köpt den rosa koftan av en privat som har en klädbutik i Trelleborg. Den är aldrig använd bara provad. Hon verkar superseriös så jag är ändå rätt lugn.

Hur snygga var inte dessa sjalar då? Åhhhh...Hur gick det med skorna?

~Livet i byn

Ingrid sa...

Ja då får vi vänta med och hoppas skomänniskan hör av sig.

Jag tog md till mig och la ut ett före och efter inlägg...mot bättre vetande för att hjälpa andra...

~Livet i byn

Johnna G sa...

Ooooh enWrap vill jag ju ha! Men hur får jag tag på en och vad kostar den? Skickar ni mot beställning? Så suuuugen på en i svart, kanske en ljus också?! Ekologisk bomull också! YES!!!

Ingrid sa...

Men du är väl för snäll, jag aldrig rund... ;0)

Den rosa randiga tröjan och några fler i samma stil köpte jag på Helenas. De är från Esprite, tänkte att jag skulle ha dem på förskolan när jag jobbar där.

De vanliga tröjorna jag hade när jag slutade innan semestern, där hamnar båda axlarna utanför urringningen...hoppsan!

~Livet i byn

Huset vid ån sa...

Åh, vilka härliga sjalar..mönstret påminner om Odd mollys Ullkoftor! Kanonfina var dom i alla färgerna! Ha en bra vecka! Kram Therese

Krusidull sa...

Hoppas din kväll blev trevligoch att inte en ond nacke satte käppar i hjulet.
Tappade hakan över sjalarna, vill verkligen ha, svårt att välja färg.
Kram
Krusidullan

Unknown sa...

Men stumpan. Låter ju inte bra. Trist att du missade diggilo. Jag tror det var en höjdare.
Själv såg jag genrepet av Hemlighuset. :) Kuligt.

Visst kommer det mera bilder av nya bostaden vad tiden lider. Vill inte lägga ut nuvarande ägarens hem bara, utan väntar tills jag får tillgång till det. :) Jag kan knappt bärga mig :D.

Hoppas du kryar på nacken och att du snart är på banan igen. Jag och min vän Marita ska göra byn i morgon :) Ladda hyllorna.
Kramen!

Therese sa...

Herregud vilka sjalar. Dom måste jag verkligen titta upp. =)

Ha en bra dag och krya på dej med nacken.
Kram
Tezz

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !!
Ojj, hoppas att din nacke är bra nu, det är såå hemskt med nackspärr..
Ohhh, vilka ljuvliga sjalar du har nosat upp, de kommer att gå åt som smör , jag lovar !!
Du må tro att jag har tänkt på Allhelgona och mässan,sååå himla roligt det vore, vi måste kolla upp det..jag får väl ringa dig sen o höra hur det går till !!
Catrin ringer nog idag om skåpet, jag var till henne igår o peppade henne, det kommer att bli kanon i hennes kök..
Kraam Anette

Anonym sa...

Jag var in i din butik igår men jag tror inte att det var du som var där, så jag gav mig inte till känna. Det var den bästa inredningsbutik jag varit in i på länge. Handlade en sån stor termometer som jag ska ha i verandan, och några små fina krokar, en vacker burk med pastiller. Skulle önska att den affären var lite närmare men jag får väl beställa av dig om det dyker upp något som jag bara måste ha.Sen var vi på Diggiloo och det var helmysigt. Verkligen en kanondag.
Kram Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

GoMaryJoe, ännu en handplockad underbara vara, såg jättefina ut de sjalarna, liksom alla vackra detaljer i din butik!!! Ha en fortsatt skön sommar!! Mari.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

men sååå underbara sjalar...lika fina allihop.

Kramizz Nilla