tisdag 7 juli 2009

Leverantörerna gör oss påminda om hösten!

I dagarna dimper det nästan dagligen ned en höst/vinter katalog från våra leverantörer....

Men tänk jag är inte ledsen alls... här i norrland har vi haft det lite svalt några dagar så jag kryper upp i soffan tar ett täcke om mig och bara myser när jag andäktigt öppnar och ser vad leverantörerna har hittat på inför hösten vinter och JULEN

Nu har jag redan egentligen jobbat färdig och kl är redan 17.00, men jag har fått klartecken på att lägga en kanontokigt tidig order hos en av våra leverantörer .. så vi får in nytt redan i aug ... och innan mässresor .... kul att vara först helt enkelt! Annars måste man vänta på allt nytt till i sep/okt och det vill ni väl inte!?!

En liten favorit var inte detta en charmig korg tänk till nacho chipsen eller tunnbrödet! snygg på bordet eller hur...Det ÄR svår att begränsa sig... när man köper in. Det är en av de roligaste sakerna som finns att få handla in och sedan hoppas att fler tycker om det man själv föll för....
Den här lampan tycker jag är så snygg i matt svart! Den kan nog ligga i farozonen att hamna i en butik nära mej !!!

Ikväll har jag faktiskt ett inredningsuppdrag... kommer jag bara ihåg kameran ska jag försöka visa Er vad jag offrade timmar på en sommarkväll i Juli

Hoppas ni har det bra! i morgon ska här beställas julgrejs!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh, jag förstår att du vill åka. Men är inte Rabalder i Piteå och Kringlan i Luleå? Eller är jag helt snurrig? Det blev ingen Luleå-tur eftersom Kringlan bara hade ttvå Odd Mollyplagg och de var i storlek 1 och 2.

Jag mailar dig nu angående augusti.

~Livet i byn

Therese sa...

Inget fel i att tänka på julen i juli. Jag köpte jul bokmärken och snöfärg på panduro nyligen, man måste passa på när det är rea.

Ha det skönt i JULi dagarna =D.
Kram
Tezz

Annas Vita Hjärtan sa...

Hejsan!

Hihi jag har redan haft flera leverantörsbesök och gjorde en julbeställning redan i maj. Det är ju inte klokt kan man ju känna ibland, men det är så vi lever och älskar det! Eller hur?

Ska bli spännande att gå på mässorna och se allt i verkligheten också.

Ha det gott!

Kramis Anna

Johanna sa...

Vackra smycken för vackra själar,
http://item.blogg.se


Handgraverade smycken, en fin gåva till dig själv eller till en kär vän.