torsdag 13 augusti 2009

Hög Mysfaktor på Augusti!

Jag älskar denna månad Mums vad det är mysigt med luften! mörkret som hittar lite lagom upp hit till norrland, tända ljus och uppvuxna sommarblommor.... och värmen! till och med älven är härlig att bada i ;) augusti har inte samma måsten som Juni och juli då de flesta tycker att det: Måste vara varmt, sol och bad, det är mera relaxat i augusti man kan släntra ned till älven efter jobbet och ta ett dopp och det känns mera som en bonus!


I morgon är vi bjudna på ett fredags bröllop! en av makens fotbollskompisar från förr gifter sig i vår fina kyrka och har bröllopsfest i en by utanför centralorten.... Men Maken åker ensam dit i sin snygga kritstrecksrandiga kostym... jag åker till Damnark på inköpsmässa i morgon tidigt på morgonen. Idag ska det jobbas undan och laddas inför den inspirerande kommande helgen.
Önskar åxå att det dyker upp ialla fall några av våra leveranser idag men vi får väl se....

2 kommentarer:

Unknown sa...

What a great idea, that wine cooler! Very nice!
Regards, Raquel

Ingrid sa...

Ta det lugnt nu i Danmark och njut massor.

Är det någon så försöker jag nå dig, annars hoppas jag att det är sådant jag kan lösa på plats :0)

~Livet ibyn