torsdag 10 september 2009

Absolutely fabulous


I skrivande stund så är enligt DHR vår stora Höst & Jul Leverans på väg i en Lastbil mellan Luleå & Älvsbyn så idag kommer vi att få in Brutalt mycket snyggt till bägge butikerna!

Viss påfyllnad av godbitar som redan sålt slut Men ACK så mycket nytt och snyggt!

Nytt för oss är Björgs underbara ringar... Bloggerskan på denna Blogg kommer att ruinera sig...

Jag ska ladda kameran och vidareförmedla bilder här jag lovar.... Har massor annat från butiken Handplockat som jag vill visa ER.

Tanken är att jag ska vara ledig i eftermiddag... jag tror det när jag kliver över tröskeln hemma! / Det är meningen att jag idag och i morgon eftermiddag ska tömma sovrummet som ska få en Makeover... upp med golvet tilläggsisoleras sedan ska en halv vägg rivas!!!
vore himla bra om jag fick det gjort helgen är fulltecknad så det måste göras dessa två eftermiddagar så det går att börja riva på måndag.... P&K

5 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Åh så underbara smycken! Jag förstår att du har svårt att motstå dessa skönheter.

Johnna G sa...

och så tjusiga smycken. stor vill ha faktor på dem. Det är nog fler som kommer att förköpa sig på dem ;-)

Lantliga drömmar sa...

Wow vilka smycken ! Helt underbara. Nilla

annashusidingtuna sa...

Oj, det lät stressigt hoppas ni hinner med allt!
Kram Anna

ANNIKA sa...

Jag är också hopplöst förälskad i dessa smycken och kommer väl också att ruinera mig...tExterna och ringarna....I LOVE IT
kram A.G.