tisdag 15 september 2009

Varma dova färger på HANDPLOCKAT

Fler bilder från Butiken Handplockat idag, Nytapetserade väggen =)

i dessa färgtoner packar vi upp Fler varor idag... spana in HÄR

Vetevärmare i olika färger på bordet som stod i vårt hus när vi köpte det... (det ska snart få flytta hem igen) I går kväll så kom kreativiteten HEMMA krypande... och då kanske orken att förverkliga hemma igen, snart kommer tillbaka ;) jag har köpt ett skåp i somras som jag har tänkt att vi ska ha ovanför detta bord i hallen....

Ny lykta och trevåningsfat i zink.

Jag verkligen älskar dessa nya vita lyktor det lyser brutalt snyggt i kvälls skymning! ME LIKE A LOT! sedan har vi den stora 4kantiga lyktan som du kan göra ett arr i här har vi en kruka med pion i + tre prickiga ljuslyktor i olika storlekar...

Idag är det lite spännande kl 8,00 ska jag spela in våra nya växels val och kl 13.00 sker "portering" av våra telefoner... så det KAN vara lite problem på samtliga bolags telefoner, då allt ska knytas i hop... men ack så skönt när allt fungerar... Då kan man välja vart man vill hamna Interiör & Design... tapet avd... färg...Handplockat ... eller något av fastighetsbolagen.

Ha en toppen tisdag everyhopa!

4 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Härliga färger och underbara saker blir sugen på allihop.
Kram Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

så mycke mys på en & samma gång


Kramizz Nilla

Anonym sa...

Åååh så mycket fint... & jag älskar tapeten :)

Therese sa...

Ååå vilken en ljuvlig tapet. Vad är det för någon? Bra val verkligen.
Ha det bäst!
/Tezz