fredag 2 oktober 2009

Helgmys?

Veckorna RUSAR när man har roligt! Hur ser din helg ut?

Strax ska jag hem från jobbet, skulle bara vilja svepa in mej in en filt tända massa ljus och njuta av en bok.. det vore inte dumt alls, vi får väl se ;) Jag har just packat upp massa snygga Calou träskor på butiken handplockat *suck* jag vill ha ALLA

Skulle (FAKTISKT) vilja röj städa i helgen åxå. Maken har gjort en ny karm till dubbeldörren som ska in i hallen mot sovrummet..och innan han tar fram motorsågen så måste vi ju först röja och städa undan!

Jag hoppas jag får mysa med massa ljus i helgen.. det är bara det att jag ska vara på Handplockat hela helgen och lägga in alla varor i nya kassan =) (men eventuellt ska jag på RABALDER i morgon först de har fått in massor med härliga plagg idag, har jag fått höra ;) )

alla bilder idag från Cox cox

Om det inte vore för nya kassan skulle jag gärna röja undan i trädgården det är ju så himla vackert ute nu, tänk en helt dag utomhus och bara får dona och "polimasa"

Vi kommer att ha Söndagsöppet på butiken handplockat - kl 12-15.00 för att fira Kanelbullens dag!

Har ni kära besökare planerat för helgmys?

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Vi ska fira sonen som fyller år till veckan, hoppas så att vädret håller i sig så vi kan fika ute.
Ha en trevlig helg och hoppas du hinner tända måååånga ljus.
Kram Anna

Lantliga drömmar sa...

Här ska det kureras med friskluft så det blir fart på mig. Sen ska jag handla blommor och mysa med min yngsta son. Maken är i stugan med stora sonen. Kanske ska jag se efter en liten fyrbent vän. Ha en skön helg ! Nilla

Pysselpalatset sa...

Hej, jag det är ju inte varje dag som man blir kär... och nu blev jag det i din damvippa... så vacker... säljer du dem? ha en god och näringsriktig helg... Ler Jeanette