torsdag 1 oktober 2009

Tapet dagar.....

Här ser ni nya tapeten på Butiken Handplockat jag gillar den
(tror vi ska ha den i mässmontern Allhelgonahelgen åxå då vi besöker Hantverksdagarna)
Jag gillar Ib laursens vita trä serie: hyllor, skåp och speglar de har fin "enkel & Fräsch finish"
Idag startar vår "Band inspirations utlottning" fram med kameran nu alla härliga bloggbesökare
kika in Här och delta!
Mörk bild men lampan med industri look är så snygg *suck* till lika nyanländ!
Del av skyltningen på HP =)
Nu är det ju så att vi har världens bästa personal.. men det visste ni väl redan ;) f om i morgon är de om möjligt Ännu snyggare - då jobbar de som "Walking reklampelare"
(svengelska a ´la "Simon" i Simon & Thomas)
Från och med i måndags (ja vi var först konkurrenten hakade på efter vår annons förra veckan;) )har vi nämligen
Tapet kampanj 25% rabatt på alla kollektioner från Tapet Terminalen.
Och f om i morgon så bär våra säljare Beckers tröjan med "reklam pelar texten" på =)
Åsa har skyltat med Marimekko på rullen ... Visst blev det bra !
Igår roade jag mej med att ringa runt till flera leverantörer för att efterlysa våra ordrar... och nu KAN jag lova att NU händer det saker....
DAX att ta sig en värmande The kopp och hugga i med dagens agenda.

5 kommentarer:

Gnistrande snö sa...

Wow så mycket fint!

Västbacken sa...

Låna bilden du :)
Jag är hemma hela dagen imorgon så vill du får du komma förbi. Ring innan i så fall så kan jag ställa in i butiken på en gång.

Kramis

Anonym sa...

Hej Anna!
Vilka härliga bilder! Du, den superfina blommiga tapeten från 15/9; vad heter den? Och vad kostar den?
Kram på dej och ha en mysig fredag!
Marita/La Dolce Vita

Pysselpalatset sa...

Mycket fint, men finast är nog den lilla vägghyllan med fyra fack... Kram Jeanette

Butiken Handplockat sa...

MArita
det är en Sandbergs tapet
kolla på deras hemsida
där kan du beställa gratis prov.

;) vi säljer den / kan beställas ;)

den är så fin kom in och titta på den "live"