onsdag 7 oktober 2009

Yeayh! nu står kartongerna på vårt lager!

Har bloggat Tidigare om våran NYA LEVERANTÖR
Idag fylldes lagret på Butiken Handplockat med kartonger.......

Jag har visat bilder från Danska mässan två gånger tidigare i bloggen
fler inspirationsbilder hittar ni HÄR

Nu har jag just räknat ut priser och ska springa över (i snöslasket) till Butiken

Så vi kan börja packa upp!

Ikväll ska jag och maken Till Kåbdalis på företagsvisning (Kåbdalis skidanläggning) men nu känns det som om man inte har tid, men det blir säkert trevligt.

Det kliar i fingrarna att packa upp Julsakerna och det är lite deppigt att inte få ta fram dem redan nu med de får snällt vänta tills mässan innan de åker fram
kram på er goa besökare

7 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj bruden !!!
Åhhh, jag kan tänka mig att du blir alldeles tokig där bland alla kartongerna..hii...hii..sååå mycket fint, himmel vad jag längtar till mässan nu !!!
Huuga, värsta pådraget ni har haft i hos er med det där bank rånet..tur att ingen blev skadad..
Här har det stormat o regnat hela morronen, en hel timme utan ström..vad sårbar man är då..
Ha det så trevligt i Kåbdalis !!
Kraaam Anette

Skatan sa...

Vilken lycka! Inte bara alla kartonger utan också snön... ;)

Kåbdalis - där har jag tillbringat en del helger under min uppväxt. Blir smått nostalgisk...

Sköt om dig och halka inte i slasket!

Anna Skata

Margie’s daughter Leiny sa...

Hi, I recently found your blog and I love it, your photos are amazing, I love your style and even though I dont understand the language I enjoy it very much. Hugs, Margie in Ireland.

Skatan sa...

Hej igen :) Nej, jag har mina rötter där Ume- och Vindelälven flyter samman. Nu får vi se om du kan din geografi? ... ;-)

Skatan sa...

Fast vem vet, vi kanske har mötts och känner varandra ändå :) annat än här alltså...

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad mycket fint, vill ha känsla på det mesta.

Kram Anne

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I regard as warm-hearted post. Specially the title-deed attracted me to be familiar with the unscathed story.