måndag 30 november 2009

Vilken HELG

Lång helg! det måste jag kalla den gångna helgen!
Ifredags fick vi en stor del av våran zinkhus leverans... så idag ska jag visa några modeller (så min härliga kusin i småland kan se vilka modeller som finns. Hon är lite sugen på några =)
Stora och lilla fyrkantiga lykthusen Bakom lilla lyckthuset till vänster skymtar mini tornhuset med veckat tack större tornhus med stjärnor i taket. HÖG huset mellan hus och litet hus...
Fredan fick vi så mycket gjort Maken å jag.... men den slutade inte som vi tänkt! Rörmockaren började med sitt uppdrag i sovrummet (men kan inte komma förrän i slutet av denna för att avsluta) kanske vi får flytta ut sängen ur varadagsrummet innan lucia!!!!)
Vi hämtade ett blocket skåp på fredags em i Luleå åxå och där slutade helgen som inte hade börjat på fredagn inte som vi tänkt!
Maken ramlar baklänges och fångar skåpet med ena benet för att "rädda det" han höll god min men när vi kommer hem så HAR han verkligen gjort sig illa... (Han kommer att ha svåra problem att lägga in golvet om jag säger som så)
Fler hus det roliga med husen är väl att vi numera kan titulera oss mäklare - så många hus som vi förmedlar dessa dagar.

Ingen toppenbild men jag vill ju visa nästan Alla husmodeller. Lördagen blev en lång DAG Maken fyllde 40år så i byggkaoset hade vi valt att boka god mat på Café rävasten med makens och min släkt jag ler fortfarande åt minnet av den mysiga middagen och goda maten (Tack för toppenservice SOM VANLIGT Lena med Familj som driver Cafe Rävasten.) När middagen var avklarad så åkte maken på Fotbollskväll det var ju hans födelsedag - Partajet är planerat till JULDAGEN. Då kl 20.00 påbörjade jag Julskyltningen som var färdig 03.15 ;)

Och igår var det dax för Skyltsöndag vi hann till Piteå med Zinkhusleverans och sedan jobb = Lång helg. Nu har jag haft liiite sov morgon men ska strax ned på jobbet måste beställa mera Kaffe The och Yankee Candles till butikerna. Ha en toppen måndag everyhopa.

2 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Åhh så mange vakre hus :)))
lekkert...

Klem,Kari

Agnes Maria sa...

Åh, vad du hinner med vännen !!!
Du skall veta att jag är glad över att ni nu finns i Piteå med er fina Butik !!!
Ha det så gott.
Kram Åsa