måndag 7 december 2009

himmel vilken lååång helg

Somliga helger swischar omärkt förbi andra är lååånga och så där fullsmockade =)
Lördagen blev en heldag med vän och våra döttrar lunch och flanering i Skellefteås butiker sedan middag på Olearys - igår blev det Jobb i Piteåbutiken och mys söndagsmiddag med min familj där vi hannn i turordning bordet runt flera varv - då var och en avslöjade några av sina julklappsönskningar... Sedan blev det måsnga Thalandsminnen eftersom vi åt på en härlig Thai resturang.

Så idag blir det JUL och inspirationsbilder från Spets & Ting i Skellefteå.

Härligt bord dukat med enkla vita tygpåsar med rött band (jag gillar ju det där enkla....)

Dessa glöggglas säljer vi på HP med 10:-

Fotograf titulerar jag mig INTE men ni ser det härliga Mateus porslinet i allafall. Driksglasen med frostad ranka har vi på HP i Älvsbyn....

Nu är min lunch slut - imorgon ska jag leverera en stor golvljusstake till en kund i Luleå sedan blir det Garderobsinköp. på Onsdag får vi våra sovrumstapeter uppsatta LÄNGTAR..

Kram från en bloggerska som faktiskt är lite trött på ögat idag =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej i vinterlandet!
Förstår att du är trött det är nog nästan alla nu tycker jag.
Men du jag funderar om du verkligen läser din e-post??? eller är det bara så att du inte vill svara.
Jag tycker om din blogg men jag blir lite besviken när jag inte får svar på mina frågor.När de är personliga vill jag heldre ställa dem på e-posten än på bloggen.
Hälsning Meta i Småland.

Smycka dig sa...

Heeej ville bara säga att jag köpte en nasse randig till lillan, kunde inte låta bli i söndags:))

kolla in farsans soffor!!
kram Lotta

Handplockat sa...

hej Meta i Småland
Nej jag har inte läst min mail på kanske MÅÅÅÅNGA dagar... får nog lov att göra det =) eftersom detta är min privata blogg så kommer jobbet först och bloggen längre ned på lista och faktiskt mailen långt bakom,(jag jobbar på TRE Företag och utöver det har vi TREbutiker just nu så jag kan lova att jag ibland undrar om jag fått på mej kläderna rättväg ;)
Bloggen är min lilla dagbok och vitaminkick (man kan ju inte bara jobba ;) Och den ger ju så många nya vänner.
men nu blir jag nyfiken och skall minsann kolla läget på mailen

Lotta JAG FÖRSTÅR om ni behövde en randig knoe tycker inte du ska skylla ifrån dej på Lillan *Gogarv*