onsdag 2 december 2009

Nej men nu måste jag njuta...

Ekorrhjulet snurrar fort i November och December men jag känner helt plötsligt så här en blåonsdag 20.32 att nu måste jag njuta av December i alla fall November har varit helt STORMVILT Mycket nu måste jag njuta av den här tiden och allt ögongodis runt om kring mej...
Denna stjärna är vi i vanliga fall här har leverantören bara lindat in den i gröna tygremsor ... jag tror jag ska linda gröna granris/buxbomsremsor som vi har på tråd på min stjärna över JUL.
Det är ju så HÖG MYSFAKTOR på DECEMBER...
Idag har det varit HÖGMYSFAKTOR på våra anställda med - jag fick då nästan en tår på ögat när det var upp packat och på fyllt i Älvbybutiken och det VAR proppfullt på Lagret innan jag åkte till Piteåbutiken... SÅ KUL det var att komma hem K R A M.
Pitetrippen blev kort & intensiv. Alla är så duktiga.
Ni är mina Stjärnor alla goa jobbarkompisar.

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jaa, vännen, stanna upp och njut nu...det är du värd !!
Sååå himla fint ni har skyltat i butiken !! Ojj..ojj...
Ha nu en toppendag
Kraaam Anette

Välkommen sa...

Ja visst rusar tiden iväg.
Men som du säger, man måste passa på att stanna upp och känna efter ibland. Känna stämningen som är runt jul och bara njuta.
Det är man värd.
Ha en underbar andra advent.
Vink vink // Maria

Lisa.L sa...

hej anna ! Jag har lindat sånna buxbomsremsor runt en stoooor pepparkakshjärteform :D det vart super fint ! också linda jag lite spetsband runt ! Den hänger så fint på ytterdörren :D anders tyckte den var för fin för att vara hemmagjord, så d ska man väl ta som en komplimang att man gjort d bra ;) ! ha d !