tisdag 26 januari 2010

Den låååånga Formexhelgen!

Idag summerar jag inköpen och sammanställer vårens & sommarens inköp Del 1 får jag väl säga jag åker iväg till mässan i Danmark som heter formland 5-8 februari så det blir del 2 det.
Jag har verkligen inte hunnit ladda ur kameran (tänk i år G L Ö M D E Jag att fota på SIA!!!) Men jag lovar att visa massa snyggt här senare i veckan =)
Vart efter dagarna som gick så blev det bara mera och mera F Ä R G i våra sinnen ! mysko för att vara mej! men det är då accenter jag menar basen är fortfarande VIT.

Vissa mässdagar så var det bara "Sommar tankar" hela tiden.

har inte hunnit blogga eftersom vår kontrakt tid på lokalen i Piteå börjar närma sig sitt SLUT... riktigt tråkigt men sant! vi har fått sådant positivt mottagande och så dana lovord i Piteåbutiken så vi riktigt svämmar ÖVER... det är Kul när man lagt ned så många timmar på i ordningsställandet =)

Men idag har vi börjat med FLYTTREALISATIONEN

Tisdag 30% Rabatt
Onsdag 40% Rabatt
Sista dagen Öppet Torsdag

50% Rabatt

Jag lever verkligen på hoppet att vi ska hitta en ny lokal i Piteå så att vi inte blir borta från stan så länge!
Fredag ska inredningen köras till Älvsbybutiken och lördag ska vi städa och göra iordning lokalen så vi lämnar den snygg!

Sköt om er där ute "Were ever you are!"

5 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Men usch så himla trist ! Nog måste ni vara kvar i Piteå...vi behöver en så underbar affär som eran !

***
KRAAAM EVA

:)

Therese Sagstedt sa...

Tråkigt när man trivs, men håller tummarna för att det dyker upp något ännu bättre snart. Då får du visa bilder när ni ställt i ordning den nya lokalen Kram//Therese

Anette sa...

Jag hoppas verkligen att den blir kvar!! Jag vill, jag vill , jag vill!!! Ska skynda mig in till butiken innan ni stänger på torsdag o hämta ett visst papper...just idag blev det v.a.b för mig.
Kramisar Nettan

Ingrid sa...

Jag har mailat inloggning nu, har skickat den en gång förut när jag startade OM bloggen men du kanske missat det mailet?

~Livet i byn

Anneli sa...

Tjing!
Denna härliga och underbara sida, precis som butiken.
Love it!
Kika gärna in på min, även om den inte är lika tjusig som er :-)
Delta gärna i min tävling.
Jag lottar ut en fototavla ur min samling.
Må gott/
Anne