onsdag 27 januari 2010

Inspirationsbilder från Formex

Ni kommer att få se så mycket i pastell färger så jag börjar med något helt annat idagens
som blir det första inlägget från gångna Formex helgen

Mörka träslag mot allt det vita såg vi på flera ställen här bilder från en av våra favorit leverantörers stora monter (fler bilder kommer)

Pasteller till mörka träslag (på väg tillbaka?)

Massor av emalj i pastelltoner "karamelligt" var känslan på många miljöer förstår ni hur jag menar?

Mera emaljerat här i svart / vitt

Mera i morgon! sköt om Er! hemma är alla hängiga!

8 kommentarer:

Anette sa...

Fy så köpsugen jag blir!!! Det är riktigt snyggt med det mörka mot det vita, det blir så fina kontraster då.
Kramisar från Nettan

Butiken Handplockat sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Butiken Handplockat sa...

hej hopp jaaa det vita syns så mycket med annan bakgrund !!! ÅÅH vi fick just vår första leverans med vårnyheter... Kul! hört att det är full rulle i Piteå =)
du måste komma och hälsa på oss Anette i älvsbybutiken sedan ;)

ha det bäst

Annas Vita Hjärtan sa...

Ja visst var det underbart vacker på Formex, särskilt i C hallen. Underbara montrar! nu längtar man ju så mycket efter att allt ska komma hem till butiken...hihi

Jätte fina bilder!

Kram Anna

Unknown sa...

Hej
Det var bra att få lite uppdatering vad det gäller färger, att det inte fortsätter med bara vitt.
Nu är det rosa rosor som gäller i inredning för mej, inte mycket, men detaljer.

Ha det gott.
/Maggan

kardemumma sa...

Mycket fint jag känner igen;)
Köpte du emaljenpå Ib? Det gjorde jag!!! Dyrt ,men vad gör det om 100 år.....
Vad himla duktig du är som orkar feja med Piteåbutiken. Tänk om alla visste vilket jobb det är bakom "kulisserna". När du är på Formland då sitter jag förhoppningsvis i Thailand....
Stora kramen från smulan

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej!
oooo, önskar jag var där...
Kram!
Susanne

TUSEN VASER sa...

Åhhhhhhhh, vilken härlig blogg du har! Nu blev jag inspirerad att börja fixa lite hemma igen.
TACK!
Cinna