tisdag 2 februari 2010

Brukas Showroomi Frihamnen

Här råder ingen bloggtorka... jag har mängder av bilder att visa och många sprudlande idéer men det finns några små "men" sedan vi öppnade Piteåbutiken i slutet av oktober samma vecka som vi byggde montern på arcusmässan har det VERKLIGEN varit fullt upp! lika länge har jag varit hängig och haft "bråkiga bi hålor" igår fick jag lite hjälp och som Pippi säger: Meducin =) i tre dagar har jag nu varit riktigt tung andad (utredning återstår om jag inte blir bättre) därför har fortsättningen på inköpshelgen dröjt lite....

Så idag får det bli Bruka del 1 Vår och sommar mötte oss i entrén
och

FÄRG !

men visst väcks en liten längtan efter våren och sommaren! igår hade vi -27 idag vrääääker snön ned... och i går kom första STORA leveransen från inköpsmässan eftersom jag är sjuk så blev jag så glad då jobbarkompisarna på Interör & Design erbjöd sig att packa upp & prismärka de nya varorna, så de kanske har börjat droppa in nytt nu på Handplockat & Interiör& Design ;)

vände mej om i Brukas entré så ni får en bild av hela entrén
Känns oootroligt länge tills jag får hänga tvätt på en lina utomhus...


Enkelt och sommrigt eller hur!!!!

1. Snygga krokar glada tunnor 2. Mera från showrummet kommer denna en smakprovs bild..... 3. Bloggerskan hanplockat fotade sig själv i spegeln av misstag! första bilden på denna bloggen 4. Brukas fina brödburkar + deras nya förvarnings serie här upphängda på väggen överskådligt!

Tillbaka till sängen jag måste ju åka till FORMLAND på Fredag (ej avbokningsbar flygbiljett) så jag måste försöka bli lite piggare nu ;)

1 kommentar:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så härliga bilder du bjuder på, har du brukas sortiment av keramikskålar, har inte tagit hem det själv till min butik men älskar dom vill ha flera det är så jobbigt att släpa från stockholm i handbagaget varje gång man besöker storstan? Hoppas du kryar på dig till Formland skulle själv vilja besöka den mässan men tiden säger stopp i år och lite annat också. Ha en bra dag.
Kram Theres