lördag 27 februari 2010

Hand i hand

Dag 17 med Camebridge kuren idag och nu börjar det kännas lite =) och "Hand i hand" så vaknar intresset för nya plagg IGEN.... På vår butik Handplockat har vi ett nytt märke

Detta har redan anlänt en lång tunika i vitt eller i färgenljusvår grönt, västen har en genombruten snygg rygg och byxan har i Armygrönt inte i beige som på bilden!!!

klicka på logga ovan så kommer du till vår leverantörs hemsida

och ni kan kika lite närmare NTS

ÅÅH vad jag vill "Camebridga" i denna snygga nyanlända skinnjacka som vi har på butiken NU suck har inte ens tordats prova den!

Denna morgon har jag faktiskt sovit UT skönt och välbehövligt! idag kl 14 har vi Revy föreställning och kl 19.00 är årets sista föreställning då brukar det bli lite extra bus på scenen.... efteråt blir det avslutingsfest och i morgon river vi och städar undan allt.

Nu ska jag njuta av två OLÄSTA NUMMER LANTLIV! och TVÅ Härliga BonÁ Parte kataloger ..Då FÖRSTÅR NI att jag INTE alls haft TID med något! när jag inte ens hunnit med bästa lektyren i världen!!!!!

4 kommentarer:

♥ Medea ♥ sa...

Vilka fina kläder! Hittade en härlig jeanskjol på hemsidan som var uppskuren fram med volanger. *vill ha*

Evelina sa...

Vackra kläder och vad härligt med olästa tidningar... :)
Hoppas du hittar mycket inspiration och vackra kläder i dina tidningar!

Kram Evelina

Unknown sa...

Vad kul att hitta hit:-)
Var får man tag på den superfina tunikan??
Kram

kardemumma sa...

Hade du det bäst i Danmark.Vad gulligt att du saknade mig! Puss på dig!Har ni fått några skojjiga leveranser än då?! Nyfiken som den!
Hittade du ngn. ny leverantör?
Kram Carina