måndag 15 februari 2010

Storsäljaren i fler färger

Jag behöver verkligen Energi från alla håll och kanter just nu =)
Så det får bli en glad kakburk idag på Bloggen som kommer med vårleverans från Danmark.

Jag gillar den =) Denna leverantör är lite Spretig... har trend mys och praktiska saker.

Minns ni förra sommarens storsäljare en "vaxduk" i vitt som ser ut som bruten spets, med spets hål även mitt på duken så om man har den ute så rinner regnvattnet vidare.... i somras sa det SLURP... på Handplockat och vi köpte in dem om och om igen =) Nu har den kommit i en större storlek till STORA BORD och i många färger, här på bilden i ljusrosa och ceris men den kommer även i svart och varmgrått och vitt (så klart i bägge storlekarna)

Tänk när vi får börja duka utomhus ;) den är så klart fin utomhus åxå och praktiskt kommer i början av Mars.

Stress kramar i mängder =)


2 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Åhhh vilken underbar burk ! Älskar prickigt...

***
KRAAAM EVA

:)

Tvärslå sa...

Lustigt med spetsvaxduken, minns att min gammelfarmor hade sån när jag var liten, för sådär 35 år sen.
Jag älskade att pillra in fingret o dra sönder duken liiite lite - dumt av mej men så var det då.