söndag 21 mars 2010

Humanity, It´s for everyone....


Idag ska jag kika lite närmare på Humanitys härliga armband Vi har nämligen fått klartecken att sälja dem i vår butik Handplockat!!! så jag ska knåpa ihop våran första order... KULIT ;)
Tack INGRID för tipset =)
Humanity är ett amerikanskt märke som grundades 2007 av Helena Cho & Tammy Hotsenpiller - Deras tanke och målsättning är att sprida possitiva budskap på accessoarer om humanism och miljö ! Delar av intäkterna går till Röda Korset och Al Gores miljö fond.
"Humanity, it´s for everyone.
And, YOU can... make a difference."
Finns i långa (upp till 5 m!) armband och ....

"korta" en-varvs varianter och mängder av färger...... vilka färger ska jag ta in ???? Grubbel grubbel....
I Onsdags var vi i Nacka på Stockholms modecenter där flera kläd och accessoar leverantörer har upp pack i olika rum - vi köpte in höst och vinter kollektionen av Not the same + en tuff svart super feminin skinjacka (obs kommer EN av varje storlek) av en dansk leverantör samt vårväskor och smycken av Coccos och de kommer snart hoppas jag !!!!!
Igår blev det vår sista etapp på vägen hemåt... hela dagen var vi i Husum utanför ÖVIK på sonens buggtävling - vårt par gick inte vidare till final men 24st från byns klubb var upp på PALLEN förstår ni vilken härlig och hejande dag vi hade igår!

Nu ska jag strax ned på HP det har tydligen anlänt MASSOR medans jag var borta!
NJUT av denna soliga söndag

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja dom är underbara och köper man ett så måste man snart ha flera. Snygga att bära ihop eller ensamen.

~Livet i byn

Anonym sa...

Jamen de är ju superfina, var kan man köpa???
Hälsningar Annica