torsdag 11 mars 2010

Nya smycken från USA =)

Lena packar just upp Nya smycken på Butiken Handplockat

Härliga texter:

* She made the shole world feel like home*

*She Follows her heart*

*keep calm collect junk*

*She listened of her hert above all other voices*

*She decided to start living the life she imagined*

Fler bilder kommer på Butiksbloggen ;) Visst är de fina =)

Idag har jag packat upp massa "vår fräscha" saker på HP och snabb skyltat om i ett fönster... snart nalkas det PÅSK mina vänner

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Lägg av!! Jag smäller av snart, hur mycket fint ska vi få hem? Livsfarligt helt enkelt... =0)

~Livet i byn (som blev just TOKIG! som du sa...)

Butiken Handplockat sa...

hehe jaaaa nu är det massor fint som anlänt!!!

det är rööörigt i butiken man i morgon på morgonen ska vi göra ett ryck är det tänkt!

Ingrid sa...

Jag hann in och köpa ett - så klart!! Snyyyyyga =0)

~Livet i byn

LantlivsAnette sa...

Åhhhh så fina, himmel vilka fina saker ni får hem..Du, jag har mejlat dig..kolla...
Kraaam Anette
P.s om annonsen..you know !!!

Ingrid sa...

Märkligt om de inte håller samma priser? Jag väntar på svar själv från CK så får vi höra vad de säger.

Halsbanden är verkligen mumma, måste nog ha ett till i eftermiddag...harklel och host!

~Livet i byn

K A T A R I N A sa...

Jag har smycke av samma konstnär, det står "junk girl" passar mig prefekt :-)

Kramar
Katarina