fredag 26 mars 2010

På jobbet spriar våren

ÅÅÅh jag får små rapporter från jobbet hela tiden =) så här kommer dagens andra inlägg ... bååååring (trist) ligger hemma och är sjuk... har börjat på dagens ANDRA lambi toarulle då förstår ni hur mycket jag snutit mej innan lunchtid =)

Senaste rapporten är att det anlänt ytterligare kollin med varor!!!

så jag visar bilder från mässmontern i Stockholm (men jag handlade av dem i Danmark montern var dubbelt så stor där =) sitter här hemma och försöker komma ihåg vad det kan vara för något som anlänt i dag. Denna leverantör har såååå mycket fint =)

De har så mycket, så det är svårt att komma ihåg allt =)

Detta zink sideboard ska jag köpa och ställa i vårt utomhus kök... Det kan ha kommit nu... jag minns att jag köpte in många små finurliga saker här OCH en hel del stora ... bla detta bord och en trädgårds dusch ;)

Stor härlig bricka som de har skrivit på här med skolkrita köpte jag åxå in och olika sorters förvaring =)

De har så mycket fint och jag önskar att jag kunde stå där på jobbet med ändan i vädret och riva upp alla kartonger =) Fredagsmys på Er bästaste bloggbesökare ;)

1 kommentar:

In my house sa...

Hej =) oj, jag känner inte igen dom sakerna, vad är de för leverantör???? är så kul att kolla in... Krya på dig, din stackare...



Kraaaaaaam j