lördag 10 april 2010

KULIT =)

Nyheter på väg till oss... Igår kom fakturan från IRLAND!!!! Det fanns nämligen EN leverantör som jag bara inte kunde glömma, när vi i somras för första gången besökte Formland (Danmarks mässa som motsvarar Sveriges Formex i Stockholm)

Jag har funderat och tänkt och hade EN monter som jag VERKLIGEN SKULLE besöka när vi i februari återvände till Danmark.... Och efter genomgång av monter, PLAGG och Underbara SAKER så slog jag till, nu skickas snart vår första order!

Det är en liten mix av deras stora sortiment som kommer in om någon vecka!

Något som jag VERKLIGEN ser framemot, vi är inte sååå många i Sverige som säljer deras produkter.... pirr i magen, nu ska de i alla fall finnas på Butiken Handplockat.

Dagens andra fundering ÄR FACEBOOK ;) himmel vilket nätverk och verkligen kul att hålla kontakten med alla som man annars inte HINNER byta ord med så ofta =)

Som egenföretagare så måste jag säga att DETTA är en MKT läsvärd artikel! Handlar om Social kompetens och ställer frågan :
"Varför ska du bry dig om Facebook?Tja, vad sägs om det faktum att om Facebook vore att land skulle det befolkningsmässigt vara världens 3:e största. Har du råd att inte vara där?"

Själv har jag inte varit Facebockare så länge... och brukar höja varningens finger! Det ÄR Beroende framkallande =) Men artikeln ovan är läsvärd och till Er som funderar hur jag hittade artikeln! en kompis på Facebook tipsade mej så klart.

Idag hänger jag INTE på "Ansiktsboken" (FB) Vi har nämligen hoppat på en buss kl 05.20 med "DansDraget" Sonen ska buggtävla idag i UMEÅ, så hela familjen ÄR LEDIGA och nu ska här hejjjjas ! sköt om Er

Inga kommentarer: