måndag 5 april 2010

Njuter av Pärlhyacinterna hemma

Nu är det VÅR
Jag tycker verkligen OM dessa små härliga blommor... när pärlhyacinterna har blommat ut så sparar jag lökarna i sin kruka och planterar ut dem när jorden är mjuk igen! och nästa vår så spirar de under björkarna ovanför stenmuren och i rabatten nedanför bagarstugans fönster =)

Summerar påsken som inte ALLS blev som planerat... vi har Massor med snö kvar ser ni fågelbordet i vår syrenbärså det är alldeles krokigt av all snö som vilat på det denna vinter... Pärlhyacinter i stora "ägg krukan" på matsalsbordet. Och pärlhyazinter i zinkkoppen...

Passa på att frossa nu i pärlhyacinter medans de finna att köpa i handeln =)

Måste visa lite nytt som anlänt på Handplockat med... öljettgardiner... längder

Med texten Regatta... något för oss alla som gillar New England stilen / det Marina.

Kuddfodral i samma stil, köks handuk finns det åxå vit med marin regatta text.

Handplockat har ÖPPET IDAG mellan 12-15 trots att det är röd dag =)

Nu ska den här gräsänkan (singing the gräsänklingbluuuse) fortsätta att jobba undan saker på kontoret Sköt om ER!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så snygt med gardinen och kudden. Har kikat på dem men de ser inte ut för mycket när de bara ligger i en hög. Hos dig, så fint!!

Inget från CK ännu, inte ett ljud de är verkligen märkligt?

Sniffa lite från mig också på doften då, jag är sugen på den. Få se om jag håller mig tills jag kommer ner på Mallis eller slår till innan...

~Livet i byn