tisdag 1 juni 2010

Det blir en dag på stranden...

Som rubriken säger "Det blir en dag på stranden idag"så ni får härliga semesterinspirerade bilder ;) Jag tycker det är så otroligt fräch med vitt rött och blått sommrigt krispigt...

Jag har länge funderat på om jag ska sätta upp en skylt hemma vid "genvägen mot selholmen" och piteälven vår närmsta badplats en skylt med en vägvisning till Stranden en med fiske en med "lingonskogen" (vi har nämligen lite stogstomt.. eljuspåret kan de stå på en annan och San fransisco på en!!! & Bang Tao på en och sista kan få texten Cancun!!!! men sedan kanske en till Provance åxå ;) så man VET åt vilket håll favvoplatserna är.. men då borde jag kanske ha en med texten Butiken Handplocakt med ;)

denna bild andsas åxå LEDIGHET tycker jag ett ihopkok av patina möbler SNYGGT!!!!

Jag tycker den andas ledighet efter som det känns "sommarstuge aktigt"

bilder idag fårn Costal Living

Likaså denna... känner ni ljuset och luftigheten... nej nu är det stranden som hägrar

sköt om ER

Inga kommentarer: