tisdag 6 juli 2010

Greengate har släppt sin nya Vinterkatalog

Jag har igår och idag bläddrat igenom Greengates nya Katalog och hittar en hel del nyheter! våra kunder på Butiken Handplockat har verkligen tagit emot denna leverantör med varma armar... det är *pirrigt* då man bestämt sig för att handla av en ny leverantör ..sedan välja ut OCH nervöst vänta och se OM detta är något som våra kunder tycker om!
Nyheter!!! Höga Lattemuggar finns i flera färger... Nytt våningsfat, fiffigt med två OLIKA dekorer. Greengate är Otroligt vassa när det gäller möjligheterna att mixa deras olika serier....

Detta är ganska "typiska" Greengate mönster och färger Vad tyx om termosen?

Mera Greengate och JUL kommer här i bloggen ;)

Nytt är dessa formar... i beige på överstabilden i detta inlägg (förgrunden), här i rött & blått
Pajformer är åxå en nyhet... längst till vänster ser ni en av de nya mönstren på porslin mer om detta en annan dag ... kanske i morgon.
Sköt om Er och njut av Sommaren!

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja nästa år är det DIN tur!! Du är så duktig och du vet jag hejjar på dig!!

Tack för att du tar mina kartonger, jag har kvar så det är inte kris.

Så mycket snygg, satte nästan i halsen när jag såg de nya Greengate sakerna. Gulp, julen verkar ju bli livsfarlig... :0)

Spännande med Björg, jag jobbar ju i morgon!

~Livet i byn

Unknown sa...

Så mycket fint,skulle vilja ha allt..hahhaha..Ha en bra dag..Kram/Annelie

Ingrid sa...

Japp fotlänken är så fin, tror jag köper en varje gång jag jobbar. Olika färger vet du ;0)

Åh jag har kika lite på Pre-fall på nätet. En klänning som är lite kapplik är jag sugen på. Men jag är inte riktigt klar med sommaren ännu.

Vi syns kankse i dag?

~Livet i byn

Tiina sa...

greengate har så mycket snyggt! alldeles underbart speciellt på sommaren.

Lisa.L sa...

Men åååå så mycket fint :D wooow ! green gate dom har ju så ljuvliga saker :D den väckarklockan var så söt ! *vill ha* kram