söndag 18 juli 2010

Kropps skön helg!

Jag har hunnit undan hemma lite denna helg och nu är jag "kroppsligt Trött"
DET ÄR HÄRLIGT DET
Jag tänkte att jag skulle lasta all byggbråte från vårt trädäck efter veckans uppsågning av vår vägg där ny dörr och fönster i sovrummet flyttade in...
Jag har hunnit en hel del men INTE lastningen av virket men jag är ändå nöjd!!!
kanske i morgon efter jobbet =) "det åker inte iväg någonstans det ligger ju där det ligger....
skulle vilja göra fint på däcket och NJUTA lite av nya känslan att gå ut på däcket, tidigare har vi ju gått runt huset och UPP på trädäcket....

GRÄS & Ogräs det är vad denna helgen har erbjudit mej
AND I LIKE IT
... Jag har klippt vår tomt IGEN fyra dagar sedan sist tänkte jag när gården fick sig en omgång .. vår gräsmatta är i två nivåer inner gården är högre där lillbodan och häbbret står...
det tar tre timmar minst.. och jag tjurar på, med att inte ha draghjälp på gräsklipparen
lite motion måste man ju få unna sig =)
Sedan har jag rensat ogräs ... så befriande.... gillar att göra saker där DET syns att man gjort något! jag har ONT i kroppen och det KÄNNS att jag har fått något gjort!
Vi har trixat med vännernas nya rabatt och denna morgonen drog vi tre "girls" iväg till två olika handels trädgårdar för inspiration ... och det fick vi ...
KULIT
DAX för sängen!

Inga kommentarer: