torsdag 15 juli 2010

Myst en liten stund på butiken!

Jag har varit över på butiken Handplockat en snabbis... vi fick en leverans så jag sprang över och låste upp för att ta emot godset butiken öppnar inte förrän kl 12.00 på dagarna! och jag kan lova att jag INTE kunde hejda mej... jag var TVUNGEN ATT PACKA UPP!

Vi fick vår första leverans av ett NYTT Amerikanskt märke som gör doft ljus

De finns från minsta Itsy Bitsy 39:- upp till största ljuset som vi valt det kostar 195:-

De underbara dofteran är beroendeframkallande och det lilla extra och charmiga är att det ligger en liten dekoration i varje ljus.... Cupcakes har strössel... Jordgubbspaj har ett bär...Clean linnen har en liten klädnypa. Vackraste vattenmelon färgen har melonljuset och de har förstås svarta melonkärnor i sig....

I tisdags kväll åkte vi till Storforsen! Diggiloo gästade och vi satt i den gamla forsleden nära scenen och bara NJÖT det var en MAGISKT Mysig Sommarkväll! OCH av 5000 glada i publiken att välja bland stenhällarna i storforsen väljer så klart MOJJE att intervjua min son när det gäller frågan -Brukar din mamma prutta när inte pappa hör på? sedan presenteras jag för publikum som MAMMAN =) men då utbrister i alla fall Mojje - VAD FIN DU ÄR (det ska jag leva på lääänge) och sedan fick jag en go kram....så vi är brutalnöjda med DIGGILOOtisdagskvällen ... och nu funderar vi på vem i familjen som ska skaffa "poppcornfrisyr" eftersom vi är Mojje fans sedan flera år, då vår dotter på Gotland hamnade på scenen med Mojje glatt sjungandes DET GÖR OOOONT!

...nu ska jag hem på Lunchen och kolla hur det går med dubbeldörrs placering och fönster in sättande i vårt sovrum!!!

Glöm inte Ernst på TV ikväll

KRAMEN

2 kommentarer:

Loella sa...

Haha, rolig historia, och smicker också...jo jo minsann..:)

Tack för påminnelsen om Ernst....passar bra ikväll och särskilt om det fortsätter regna (gärna för min del)...då blir det extra mys...

Hälsar Loellan med popcornfrisyr ibland...

kardemumma sa...

Men dom ljusen funderar jag också på!! Fick du också prover?? Dom doftar ljuvligt!
Jag hoppar över Danmark och Formland! Jag och maken ska ut på andra äventyr senare!!!!
Men nästa gång ska jag med!!
Jag kommer dock att ångra mig hundra gånger om!!