måndag 5 juli 2010

Nu anländer leverantörernas nya kataloger....

Det duggar tätt på min mail och i brevlådan
det är flera av våra Leverantörer släpper nu sina höst och Vinterkataloger

Detta fanns på min mail idag... Nyheter från Vintage by fé

Ser onekligen lovande ut!

Vi har några godingar från Fé på vårt reabord

Några underbara sjalar ligger där och bara väntar på att få vila runt halsen på någon av våra kunder.... Besök Butiken Handplockat eller ring 0929- 10025 så skickar vi.


Igår gjorde jag mitt livs första Tradera köp... en klänning som jag suktat efter i månader.. denna är ny och jag fick den för under halva priset... så nu hoppas jag bara den anländer snabbt och att den är så ljuvlig som jag minns den.. känns lite pirrigt att handla på Tradera jag hoppas det går bra och att den anländer.

Idag eller i morgon ska jag boka flyget till mässorna jag är fortfarande så glad över boendet kolla gårdagens inlägg ;)

LÄNGTAR

Jag funderar lite på att stanna i Stockholm... det är tre dagar mellan mässorna och det känns liiite onödigt att flyga hem sent måndagkväll för att sedan åka tillbaka till Stockholm på torsdagen för att åka vidare till Danmarksmässan!

Om det går stannar jag nog och bara njuter av Huvudstaden..
det är ju Modedagarna i Nacka då så jag skulle kunna jobba en dag där med inköp.....

Håll tummarna att jag får ledigt!

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Halloj bruden !!
Jaa men visst ska du ha ledigt så att du kan fixa resan sådär..
Tänk att det snart är Formex o jag ska dit..tjoohooo...så roligt alltså..kan knappt fatta det, flyg o boende är bokat !!
Du..jag har loppis fyndat här hemma i Kalix !! Jag var på en super duper loppis, snabbt innan jag började jobbet i Lördags..fniss..snabb som en vessla där bland loppis borden..och lycka var total då jag hittade pardörrarna..men om karln i huset var lika glad..njjeee..icke..men fint kommer det att bli..
Ha det gott vännen
Kraaam Anette
P.s Vad tyckte du om vår bok ??