söndag 4 juli 2010

Planerar och trixar idag

Veckorna och helgerna rusar verkligen REDAN söndag!!!
denna morgon har jag jobbat med några nya leverantörs förfrågningar....

Gillade denna designer ;) hoppas på att få boka tid med henne ;)
kvinnligt ... och lite ja småtufft under ytan på det "romantiska"
Vad tycker ni???? Kan detta vara ngt för Butiken handplockat ;) nu är ju detta sommar kollektionen Hon har underbara sjalar åxå ;)
när man tappar ett kilo då och då så vaknar genast shopping suget....
och plagg blir genast mera intressant (har ju börjat om på kur efter 9 veckors uppehåll och flera kilo plus... känns bra att ta tag i det hela igen får några hela veckor på kur innan INTENSIVA AUGUSTI börjar....)

Augusti är en av mina favvo månder.... kan bero på kräftskivor OCH inköpsmässorna Formex och Formland!!!! Men kolla vad jag "hittade" igår... en lägenhet som vi ska hyra i två omgångar.... HELT i min smak....
Högt i tak vitt inrett och i ett 1800-tals hus med fönster mot Tegnerlunden i vår härliga huvudstad.... vi har hyrt den när vi först ska ned till Stockholm med familjen och vännerna på en "minisemester tripp" men sedan även under Formexmässan OCH modedagarna!!!
Jag är så GLAD att jag hittade denna annonsen i går och att datumen stämde NAJSELINAJSNAJS
i eftermiddag blir det fotboll med sonen och middag på annan adress i kväll
ingen dum söndag alls!

3 kommentarer:

Kari sa...

Dette var klær som falt i min smak.

Kari :-)

junhe sa...

kläder i min smak! gillar sjalen också =)

önskar en trevlig sommar/ kram junhe

Unknown sa...

Jätteläckert och snyggt,helt i min smak..:)
Kram/Annelie