fredag 2 juli 2010

TIDIG Morgon!!!

IDAG har vi Knalledag i våran BY Älvsbyn
butikerna flyttar ut på storgatan och har mängder av erbjuanden
Butiken Handplockat har EXTRAÖPPET 9.30-17.30
Vi startar Sommar REAN idag ;) så igårkväll och tidigt denna morgon har jag burit varor och klistrat rea lappar

KNALLEDAGS SPECIAL
Idag Fredag

Alla Smycken 10% rabatt
(ej veravinci)
Alla plagg 20 % Rabatt
(ej On stage skinnjacka)



Kundklubbserbjudande
För våra HP KOMPISAR
10% på Hela sortimentet
Gäller ej redan nedsatta varor/kampanjvaror

Kommer ni förbi och hälsar på idag?Jag jobbar på Butiken hela dagen

KUUULIT!

Interiör & Design har laddat med Knallepriser på LAMPOR, GLAS & Porslin TAPETER, FÄRG ochVAXDUKAR ord155:-/m NU 65:- /m

Bilder idag från Butiken Handplockat

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Låter trevligt !

Ingrid sa...

Jag kommer att somna ovaggad vill jag lova, dagen var helt galen med så mycket folk!

~Livet i byn

Ingrid sa...

Det var faktiskt en kund som gjorde mig uppmärksam på det som försökt ringa och sedan såg det rätta numret i Calou inlägget. Hon lämnade en snäll kommentar och att vi kanske borde ändra det. JAg tror det är detta som spökat när folk försökt ringa.

Tror en Caroline ska ha mailat dig om Calou träskorna. Kollar du så vi kan lägga undan i så fall?

~Livet i byn