söndag 22 augusti 2010

FORMLANDSMÄSSAN ÄR BRA - MYCKET BRA!!!

Kolla texten på griffeltavlan Feeling like a Prima Donna..... Mässan är verkligen Kanon BRA och DET går nästa inte att hushålla med inköpskassan! Men det är även SVÅRT extremt SVÅRT att sortera alla INTRYCK!!!! Det Prima Donnaktiga är nog gooo middagarna och kuliga sällskapet MOSTER FIN ;) vi JOBBAR OCH SLITER från sju på morgonen till sju på kvällen så semester är det INTE men vi kryddar det hela med härliga skratt och tips och trix kollegor emellan =).

Julen blir i lite ANDRA färger än vanligt på Handplockat visst kommer det att handla om VITT och rött men några nya färgval som känns lite krazy och BRA kommer åxå!

Idag har vi besökt många GOA leverantörer gamla trotjänare och nån liten karamell ny faktiskt....

Nu är det två dagar kvar här i Danmark !!! jag hoppas vi hinner allt ... läste på en blogg att de REDAN ANLÄNT massa nytt på butiken VILKA SNABBA LEVERANSER!!!!! så det blir kul att komma hem mina barn får de upp Moder kakan har en hel del kramar smussar och pussar att ta igen ... VARNING!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ser ut att vara riktigt härliga grejer där..Måste ju vara otroligt roligt och svårt att välja mellan allt fint..Önskar dig en mysig och härlig fortsättning i Danmark...Kram/Annelie

Ingrid sa...

Himla mycket snyggt, kan tänka mig att ni shoppar lös lite så där ;0) Kunderna har redan börjat vara in och fråga när sakerna anländer så dom väntar...

~Ingrid

Lantliga drömmar sa...

Vilka fina saker ! Ska bli spännande och se. Nilla

kardemumma sa...

Hör att ni har haft det underbart skoj!! Oj vad avis jag blir när jag läser detta inlägg men nästa gång då ni!! Då följer jag med!!
Stooor kram Carina

Västbacken sa...

Så kul vi hade. Tack för trevliga dagar.

Lotta