onsdag 11 augusti 2010

REDAN!!!!

Dessa bilder tog jag i FEBRIUARI på inköpsmässan Formex på Inspirations utställningen... sällan har jag väl gillat den allmänna samlings utställningen som jag gjorde då. byggd med ett axplock av de utställande leverantörernas varor inför den stundande våren och sommaren......

TÄNK nu är det DAX IGEN!!! REDAN hallå vad fort tiden går... och som jag längtat... Tog men en stavgångs promenad med mitt rese sällskap idag på min lunchrast nu är det JOBB i eftermiddag och i kväll och PACKNING jag ska vara borta lääänge 11 dagar.

I morgon blir det Stockholm och inköp hos leverantörer som har showroom i frihamnen sedan blir det formexmässan till kl 20.00 hotell övernattning på Nordic Sea - fredag blir det mässan igen och sedan inflytt i lägenheten där jag ska stanna till nästa torsdagsmorgon...

Mitt sällskap stannar med mej till på måndag kväll och vi ska på modemässan på måndag. Vi har fått agentur hos en leverantör som "känns som det NYA Odd Molly" men vi får väl se ;) hur kunderna tar emot plaggen pirr det känns alltid lite extra pirrigt att göra FÖRSTA inköpet hos en ny leverantör. Gillar kunderna detta osv....

Tisdag onsdag har jag fortsatta besök på modedagarna i Nacka och Torsdag morgon blir det flyg till Danmark och inköpsmässan Formland!
så det gäller att packa RÄTT i kväll...

Han ni kollat in butiksbloggen vi hade Sverige premiär igår ;)

Inga kommentarer: