måndag 9 augusti 2010

X-mas Delights

SUCK (en njutningsbar sådan)
Jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR AUGUSTI friska morgonluften. Myset när det börjar mörkna på kvällarna här i norrland så har vi ljusa sommarnätter. Normalt sett brukar vi besöka REVY SM första helgen i augusti åxå men INTE i år depp. MEEEEN framförallt de kommande Inköpsmässorna
Formex och Formland
Detta gör att även AUGUSTI innehåller en hel del JUL för min del vi gör inköp på mässorna för hösten... Arcusmässan och JULEN!!!!

Dessa dagar "duggar det tätt" med mail från våra leverantörer och en hel del KATALOGER... önskar bara att dygnet hade bara några fler timmar dessa dagar!

Jag ska försöka jobba undan ordentligt Mån-onsdag på kontoret så att jag verkligen kan njuta när jag och två av mina vänner boardar planet torsdagmorgon... Torsdag står Stockholms frihamn på schemat vi ska börja med att besöka Sia och Bruka (som vanligt) sedan Mässan torsdagsnatten blir hotellnatt på Nordic Sea i centrala Stockholm... resten av nätterna blir i lägenheten vid Tegnerlunden

Jag tror att jag ALDRIG längtat såååå MYCKET till mässorna som jag gör JUST NU..

Anneli & Catarina TACK för att ni offrar semesterdagar och resekassa på att följa mej till Formex jag VET att vi kommer att få kanondagar i huvudstaden!!!!

Back to work!

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Jag själv börjar längta lite så smått till julen. Hoppas på att mitt hus är färdigrenoverat då så det blir riktigt mysigt. Nilla

Unknown sa...

Ja visst är det härligt nu när hösten är på intågande..Bara en massa mys..:)..Önskar dig en skön dag och en härlig tripp till storstan..Kram/Annelie

Scandinavian Breeze sa...

Så noe som lingner litt på det du leter etter. Kanskje ikke det du søker men ser flott ut i alle fall. Kanskje de vet hvor du kan finne det du ønsker deg.
Lykke til!

http://www.ellaskitchencompany.com/3-10-12-scoop-norwegian-food-and-spice-storage-cabinet.htm