tisdag 28 september 2010

Grejjar bland allt nytt !!!

Strax dax för lite lunch i magen så jag tänkte blogga nu på lunch rasten! Denna morgon unnade jag mej en timmes jobb på Butiken Handplockat! MYSIGT! vi jobbar nämligen med ett projekt!
(Annons i kommande Tidningen Lantliv)
I veckan har vi fått en laddning av "måbra produkter"
Har trixat i källaren idag, där av det gula ljuset ... SKA ordna annan belysning ser jag ;)

Massor med nya Necessärer på HP helfina =) tycker jag!Munkholms Lavendelvatten i sprayflaska och AROMABAD..med Ylang-yland doft!!HÄÄÄÄÄRLIGA!

Rosenträ eller May Chang ?

Min favorit är May Chang doften... på Body oilen från Munkholm Toppen nu när luften är torrare och huden behöver extra kärlek!

Vi trixar och jobbar kvällar och nätter behöver jag säga att jag tycker att det är SKIT KUL (min pappa säger att man inte kan säga SKIT KUL eller SKIT GOTT men jag vet inte riktigt vad jag ska använda för Kraftuttryck annars !!!

Kul är det i alla fall att får vara lite kreativ mellan varven
NU DAX FÖR LUNCH - eller jaaa... Camebridgegröt står det på menyn ;)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Yummy med gröt, den är ganska ok tycker jag!!

Kikar ner i källaren i eftermiddag så jag får inspektera ditt arbete ;0) SKITsnyggt säkert...

~Ingrid