onsdag 22 september 2010

Inspiration & vitamin kick! del 1

ÅÅÅH jag kan få sådan ENERGI av att se vissa Inrednings bilder.

Energi av ljuset i bilderna och jag blir som "TANKAD" av nya idéer.

Det Behöver jag nu dessutom.. jag känner mej som den här väggförvaringen just nu... alla fack är fyllda ... och allt är "på gång" och pockar på min tid... allt ska planeras och genomföras.

Denna vecka är MASTODONT och igår hade jag verkligen en Trötter dag men jag är trots trötter iiilen otroligt GLAD i hjärtat när det gäller allt detta arbetet.

Jag tror att trötteriiilet kom över mej pga hälsoproblem i min närhet, sådant kan man bara inte vifta bort. Ser ni färgskalan på alla dessa bilder (är en stuga man kan hyra för bla en filminspelning eller fotografering av modereportage) Denna färgskala påminner mig massor om en monter på Formexmässan och en av våra nya leverantörer från Holland.

Tycker dessa bilder är fantastiska gå tillbaka och ta dej en TITT på var och en av bilderna ...

enkelt ruffigt får känsla av att man har vitmålat en sommarlada och nyttjar den som "andningshål" eller gäst stuga!

Maken och jag har nu på sensommaren pratat om att inreda vinden på bagarstugan till våren ELLER kanske Häbret som bara ändå är fullt med gammal butiksinredning Måla det vitt invändigt och "boosta" det med extrasängar i ren sommar Ernst anda ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa gud vilken härlig känsla..Jag kan oxå bli sån så att det lyckopirrar i hela kroppen..hahaha..Å ingen fattar nånting..Ta var på känslan och ha en riktigt härlig dag...Kramizar/Annelie

Ewa`s Galleri sa...

Underbara bilder,man behöver dem verkligen ibland för att ladda sig med ideer, fantasi och energi
Ha en riktigt bra helg