fredag 24 september 2010

Inspiration & vitamin kick del 2

Fortsätter idag att visa bilder från denna "photopoint" Passar bra när jag strax ska iväg och avlösa maken på sonens filminspelningsplats!

Meningen var att jag skulle få en heldag med sonen MEN det kom lite arbete i vägen så Maken och sonen åkte i väg strax efter 5 i morse och i samma veva åkte jag iväg på jobbet ! Nu ska jag snart få byta plats med maken det blir spännande!

Tänk Er att ha en sådan här ruffig Kreativ PLATS vore mumma tycker jag

Suck! färgvalet dörren och golvet Fiiiiint

Ljus från ovan :) insläpp i taket hela ladan är vilsam tycker jag

(skrolla ned ser ni gårdagens inlägg)

Imorrn MÅSTE jag packa upp massa snyggt och L J U S i alla möjliga storleker och färger... Våra kunder måste ju få HÖSTMYSA denna helg!!!

kolla in Butiksbloggen Glaaaa Fredag everyhopa!

Inga kommentarer: