söndag 26 september 2010

Laddar om lite

Oj vilken snurr på loppisen - mycket folk och många fynd!
...och flera har bokat plats till nästa Loppis kul !
Så klart... jag shoppade lite eller 5 buntar Finn & Fiffi tidningar/böcker till sonen (någon fler än jag som blev nostalgisk - hade nästan glömt dem)
en brukakorg och en trädgårdskanna!

Jag har några "arkilleshälar".... jag har bloggat om några redan ... men här har vi en till: Runda dörr knoppar .... Vi har några i hallen som vi köpt i Thailand inte alla som drar hem sådana saker .. dörrhandtag... I somras köpte vi ett knopp handtag som nu ska få bo på innerdörrarna som vi nu måste hänga i sovrummet till våra nya dörrar till trädäcket!

En extra kram till loppiskollegorna som idag hade GLÖDEN som jag just smsade en av dem,

-Tack för glöden idag min tog semester ;)
Jag hade massor på dagordningen idag och särskillt i eftermiddag efter loppisen,hade en hel del att ta itu med på jobbet. Viljan finns men luften gick ur mej lite så det blev inget med det, inget jobb utan bok och sömn ....

Imorgon nya tag och nya möjligheter

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad kul att det gick bra..:)..drygt när huve vill så mycke och kroppen säger ifrån..Men så är det ibland..Ha en riktigt bra dag nu...KRAAAAM/Annelie