söndag 26 september 2010

Loppis idag kl 12-14 Välkommen

Jag är ju Hopplös... ALLTID HITTAR MAN NÅGOT!!!
hade tänkt SÄLJA en massa saker (så jag får plats med allt snyggt som kommer in på butiken som jag vill ska flytta hem till oss) Men jag SHOPPAR bara !!! hinner inte på Loppisen under veckorna med det jag hade tänkt att sälja och sedan fyndar jag och drar hem saker istället =) Jag är hopplös
IDAG är det Loppis på FD Lantmanna i Älvsbyn
kl 12-14
Inomhus kan du boka plats där behöver du inte stå och sälja själv...
vill du boka plats ringer du sedda "pinglor"
070-22 54 484 eller 070-562 31 33

eller packa bilen full och ha bagageluckförsäljning

UTOMHUS är det GRATIS att så och sälja =)

KOM Å FYNDA (suck det gör säkert jag ;) )

Njut av en ledig söndag (om ni är lediga )

Inga kommentarer: