lördag 9 oktober 2010

Cath Kidston

Ingen nyhet att jag gillar prickar ..gillar man prickar så gillar man Cath Kidstons fina saker (hon designar ofta med prickar) Cath Kidston är Englands Vintage queen! och nu är vi återförsäljare åt hennes produkter... en liten dreeeeam come true..... Hennes design killar störtskönt i magen!
I veckan har jag packat upp vår första leverans från den Brittiska designern.... visst är tuben med Hand creme FIN att innehållet är Toppen gör ju bara saken bättre!
I bakgrunden flera av våra nya sminkväskor och neccesärer!
I serien Rose har vi Handcremen och lipglossen!

Hand balsamet har vi i två dofter Blue Bell (blåklocka) och Wild Rose (nyponros) Denna ska jag prova idag -men leverantörer varnar att den är Beroendeframkallande- men jag är en MODIG QWINNA jag chansar och ska testa!!!!

Cerat i serien Wild Rose och Badbomber i förpackning eller så kan man köpa dem löst för 16:- st
Snyggotvålfatet i porslin säljs i set med tvålen denna vill jag skruva upp i köket med !!! inte bara i badrummet =)


Härligt gåvset i serien Wild rose (Nyponros) den fina asken innehåller Handkräm, handbalsam och gäst tvål. Ceratet har vi i serien Blue Bell (min favvo faktiskt)

Vi får INTE sälja Cath Kidsons produkter i web butiken (reglerna för att bli återförsäljare är så) men vi har prover i butiken på allt så ni kan väl komma och prova dem !!
De bilder som inte är från Butiken handplockat har jag lånat från den svenska återförsäljaren...
Vad hittar ni på idag då? Jag ska jobba liiiite och sedan kanske blåsa iväg till Skellefteå där jag har köpt två månbord.... Ikväll ska jag duka med mina nya tallrikar från Bruka...
Nu hoppas jag ni kan SE bilderna i gårdagens inlägg Nedan Bästa lördags kramen!

2 kommentarer:

junhe sa...

Gillar också Cath Kidstons men tyvärr tycker jag att handkrämen luktar alldeles för mycket (tänker på alla allergiker i min omgivning).
Ha en bra helg/ mvh junhe

Unknown sa...

Åh så mycket fint det finns,förpackningarna är ju helt underbara..Ha en riktigt härlig måndag..Kram/Annelie