måndag 18 oktober 2010

Välkommen hem !

Min favvo stylist Paul Love (Norrman som bor i New York) har öppnat eget förrutom stylistjobbet har han även en egen tidning nu men även ett företag som gör "wallies"
Den första bilden passar bra idag ...
Welcome Home...Ska denna förmiddag och hämta Son och Make på tågstationen efter en buggtvlingshelg i Enköping... en sjätteplats och toppen minnen med i bagaget hem! Sonen var sprudlande glad igår " vi har aldrig fått en tvåa förut =) till finalen fick det de bedömningen 2+2+3 och det var han verkligen glad över, i finalen så säger han själv att han tappade tempo i mitten men nu är det bara att kämpa på ny tävling på lördag och då ska minsann jag få följa MED.
Gillar dessa till barnrummen med "Welcome to wonderland" ovanför sängen ... den andra speglar inte denna morgonen med min tonårsdotter... eller förresten den passar klockrent Hon Tycker ju att: allt är hennes "Kingdom" .... Jag hade en gång en egen fransböjjare... jag hade en gång ett badrum... men nu är vi två qweens som delar ;)
Härlig TEXT !
Gillar tanken att sätta väggord/wallies på möbler sedan är det ju snyggt att tapetsera med gamla boksidor... eller hur! Här nedan kan ni kolla in Pauls Love´s webshop om ni vill handla
bilden är länkad

Jag blev så förvånad Ingrid som jobbade i Lördags på Butiken Handplockat sa att det hade varit STOR efterfrågan på Julgardiner... GULP jag hade här på min privata blogg skrivit att vi packat upp Julgardiner... MEN vi hade ju inte plockat fram dem.... Sorry vi tänkte att det var lite tidigt men nu var det hockey cup här på orten och flera långväga kunder hade läst här ..och hag tänkte inte i min vildastefatasi att någon ville shoppa redan NUUU så här kommer ett lite FÖRLÅT till våra långväga kunder. Kramen!

Oj vad jag hade planer för den gångna helgen jag har fått en hel del gjort meeeen hua mej vad jag skulle behöva en veckas semester och AVSLUTA några projekt...

Men Mamma har fått det höst och vinter fint på graven DET är jag nog mest glad över ...det var så vackert på kyrkogården igår! jag gick med lätta steg trots att jag aldrig slutar sakna henne =)
Idag gör sig gårdagens buggträning sig på mind -VAD är det? jaha det är mina VADER som vaknat till liv!!

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅH vilka härliga bilder,gillar verkligen den första..:) Vad roligt att det gick bra för grabben och att han är nöjd..:) Hoppas att du får en riktigt härlig Måndag..Kram/Annelie